Gemini, Dreambox en CCamd...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ook hier even de vraag, want ik wil even iets weten over de image Gemini.

Over het verplaatsen van de var ben ik er intussen al uit, die staat er bij de eerste install, en na dat te doen is die optie weg onder die image...

Maar nu ben ik heel de week al een beetje aan het spelen met die droomdoos, overgegaan op ccamd, en dat werkt lekker makkelijk en zapt lekker snel, en blijkbaar zitten er veel mogelijkheidheden in verborgen, die helaas hier niet allemaal besproken kunnen worden.

Nu ben ik deze week ook het TPS verhaal aan het volgen op diverse forums, hier, bij Duck en Huts, en intussen zijn er ook al nieuwere versies ccamd uit, de 2.06 ( had nog bugs ) en nu de 2.07, waarin blijkbaar TPS gewoon werkt, ikke net gekeken bij mij op de 2.04 die er nog opstaat, en even voor 5 seconden beeld, en daarna vast...

Nou wilde ik dus via de dream de nieuwste ccamd downloaden, maar hij gaat niet verder dan 2.04, en daar heb ik dus de vraag bij?

Is het zo als er een nieuwe versie is van Gemini, dat onder een oudere versie de updates niet meer ondersteund worden?

Zou ik wel een beetje vreemd vinden dat de nieuwe cams via een oudere versie niet meer te downloaden zijn?

Ohja ik zit hier nog met 3.40, reden is, dat hij lekker draait, dus waarom over op een ander?

En natuurlijk nog een vraag, want ik denk dat er eens meerdere images opgaan hier, en ook eens de Pli erbij ga zetten, om eens te testen hoe het daar zit.

 
Gemini is nogal wat traag met het updaten van hun addonlijst.

Ik wist niet dat CCcam 2.07 al uit was, ik was zelf al blij met 2.06 omdat de 2.05 een aantal bugs had.

Bij de Nabilo stond de nieuwe CCcam er na 2 dagen al bij. De server is momenteel weer even niet bereikbaar dus volgens mij is het of te druk of zijn ze hem weer aan het updaten bij Nabilo.

Mij viel echter ook al op (bij kennissen) dat de 2.05 al vrij lang uit was, terwijl de addons bij de Gemini gewoonweg niet verder kwamen dan de 2.04.

Dat was echter wel bij een versie 4.0 van Gemini, dus klaarblijkelijk maakt het niet uit of je een wat oudere versie hebt of niet.

In elk geval is de Nabilo sneller met nieuwe dingen.

 
Draait de 7025 ook op nabilo ??

Kan in Pli-Iolite geen cam`s selecteren. Wil Nabilo wel eens proberen voor de funnn.

Erik,

satmanerik added 15 Minutes and 5 Seconds later...

Ooops, ik had eerst op de Nabilo-site moeten kijken, staat de 7025 niet bij.

Sollie,

 
Laatst bewerkt:
In de Pli Iolite zit het vermoedelijk ergens anders, de menustructuur van de PLI is wat ondoorzichtig.

Je moet eerst het Pli Panel downloaden en dan pas kun je verder, althans zo werkt het op de 7020 dus zal ook wel op de 7025 zo zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan