Philips DSR2212 icm CanalDigitaal (2)

C

c0de1

Heren,

Wat mij opviel is dat de Fastscan optie (die nieuw is) maximaal 500 zenders kan scannen. Heel toevallig deed ik een keer de normale scan en ik kreeg veel meer tv kanalen tot mijn beschikking.

Echter is er bij de Fastscan wel de regionale zenders + andere zenders (humor tv, holland doc, etc) te bekijken maar bij de normale scan niet, hoe is dat mogelijk ?

Mijn schotel is een Triax 78 cm met een duo lnb afgericht op Astra 1 en 3

 
Waarschijnlijk heb je nu alleen de Astra 1 op 19.2 oost gescant, als je nu nog een keer de Astra3 op 23.5 oost neemt dan zou je alles moeten hebben.

Helaas weet ik niet hoe dan in te stellen de goedgekeurde CDS ontvangers zijn aan alle kanten begrenst.:biggrin:

 
Begrenst dat is minder, mogelijkheid om begrenzing eraf te halen ?

 
Ja begrenst de oudere types kun je andere software opzetten, bij mijn weten is het bij dit type tot nog toe niet gelukt.

Het ding is eigenlijk alleen geschikt om er naar CDS mee te kijken als je wat anders wil laat hij het afweten.

Even een paar begrenzingen maximaal 999 kanalen andere receivers vele malen meer.

Meerdere satelieten ontvangen op één schotel haast onmogelijk, dan bedoel ik niet Astra1 en Astra3 maar bijvoordbeeld Hotbird of Astra2 (met de BBC kanalen en de rest).

Al is met een beetje hobbywerk wel iets mogelijk, Astra1 en 2 je moet dan wel handmatig steeds een zooi zenders verwijderen.

 
Ok vriendelijk bedankt, komt er dus op neer dat we vast ziten aan Astra 1 en 3.

Voorlopig is dat wel genoeg...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan