mijn strong menu is vast afstandbediening kapot hoe kan ik zonder afstandbediening

S

siep

hoe kom ik uit het menu van de strong 6850 . mijn afstanbediening is kapot vandaar,

 
Eerst welkom op het board.

En als je simpel de stekker er uit trekt??

Of komt hij bij het opstarten weer in hetzelfde menu terecht, ik zie dat er op de voorkant van de ontvanger ook een paar knopjes zitten kun je daar niets mee??

Ja een afstandsbediening lijkt me dan toch wel handig die zijn toch nog wel te koop zo oud is die Strong nog niet.:biggrin:

 
ik had algeprobeerd om de stekker .is ook op niks uitgelopenik kn helemaal niet uit het menukomen er staat volgens mij maar een ding op ,,nieuwe afstndbediening.en er reageren ook weinig van die universele op gaat ook niet .of heb je mischien nog een idee, je weet maar nooit

 
Zoals Aart44 al schreef kun je vaak ook iets met die knopjes die op de ontvanger zelf zitten. Als niks helpt kun je nog eens proberen er twee tegelijk in te drukken en effe ingedrukt te houden.

Als dat ook niet helpt zit er vermoedelijk inderdaad niets anders op dan een nieuwe afstandsbediening.

 
Graag gedaan Siep, maar hoe heb je het nu opgelost? Toch met de knopjes op de voorkant of heb je toch een nieuwe afstandsbediening gekocht?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan