gbox control center valt buiten het beeld

K

kersen

Help. Ik wil gbox control center gebruiken in vista. Nu is het probleem dat bij het opstarten een gedeelte van het programma wegvalt, namelijk de rechterzijde. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen. Een scrol naar rechts is ook niet mogelijk. Ik heb verschillende versies geprobeerd zonder resultaat.

Greetz Kersen

 
Sorry, geen idee, er zijn meer programma's die met Vista kuren hebben. Ik ben bang dat je zult moeten wachten op een voor Vista geschikte versie.

Wat je ook kan proberen is om hem op te starten in compatibiliteitsmode. In dat geval ga je naar de executable van het gbox control center, klik daar op de rechter muisknop, met een beetje geluk heeft Vista daar ook het tabblad "Compatibiliteit". Vink dat aan en geef aan dat ie in XP compatibiliteit moet werken. Klik dan toepassen en dan ok.

Dan nog eens proberen, misschien lukt het dan wel.

 
bedankt voor je berichtje terug. Ik had dit al geprobeerd zonder resultaat. Afwachten dus.

greetz Kersen

 
ik heb de maker van dit programma gevonden. Namelijk BLACK_64 Eens kijken of ik contact met hem kan opnemen.

Jullie horen hier nog van.

greetz

 
Cool. Oke succes, ben benieuwd of ie er iets aan kan doen voor je! Hopelijk wel!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan