Pas op: nieuwe oplichtingstruc

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.208
Waarderingsscore
159
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Er zijn mensen die afgelopen dagen bezoek kregen van een postbode. Deze

kwam een pakketje brengen van Welzorg (een bestaande organisatie). Hiervoor

waren portokosten verschuldigd. Op het pakketje stond het verzoek deze 1,60

niet contant te betalen, maar te pinnen I.v.m veiligheid. Deze postbode had

een "mobiel pinapparaat" bij zich. Deze mensen overhandigden het pasje en

toetsten de pincode in. De postbode liet de pinpas "per ongeluk" uit zijn

handen vallen, bukte zich en gaf het pasje terug. Na tien minuten voelde

deze mensen toch nattigheid. Raadpleegden de Rabofoon / Postbank en hun

rekening bleek te zijn leeggehaald. Direct in de portemonnee gekeken zag de

gedupeerde dat men niet het eigen pasje hadden terug gekregen, maar die van

waarschijnlijk een eerder slachtoffer(reeds geblokkeerd). Het volgend

slachtoffer zal ongetwijfeld opgezadeld worden met het pasje van een van

deze mensen.

:sad:

Nr.10

 
Phoeee... leipe soep, goed opletten dan!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan