Humax IR-FOX C

  • Topic starter Onderbroekie
  • Startdatum
O

Onderbroekie

Hoi,

Ben sins gister member dus ben nieuw:biggrin:

Ik kwam gister een een vriend van me tegen die een Humax IR-FOX C in bezit heeft. Nieuw alles met een kaartje, nu is mijn vraag hoe kan ik het kraken zodat ik niet hoef te betalen is het mogelijk? Zoja, hoe? want ik google de heletijd maar ik vind niks. Kan iemand mij meer informeren?

Mvg

Giovanie

 
' date=' nu is mijn vraag hoe kan ik het kraken zodat ik niet hoef te betalen is het mogelijk? Zoja, hoe? want ik google de heletijd maar ik vind niks.[/quote']

Op dit moment valt er weinig te kraken, en al zou het zo zijn, dan kan en mag het hier op het forum niet besproken worden.

Maar evengoed welkom op het forum.
 
Op dit moment valt er weinig te kraken, en al zou het zo zijn, dan kan en mag het hier op het forum niet besproken worden.
Maar evengoed welkom op het forum.
is het mogelijk om satelliet ontvangs te krijgen met humax ir-fox c want is is een kabel ontvanger van casema.

 
Nee, dat kan niet.

De manier waarop men op de kabel uitzendt is anders dan die op de satelliet.

Dat wil zeggen kabel is in qam gemoduleerd, satelliet in qpsk.

Deze modulatievormen zijn zeg maar de digitale tegenhangers van AM en FM.

Dat geeft dus aan dat je met de ontvanger voor het ene systeem niet de signalen van het andere systeem kunt ontvangen.

Nee dus.

Maar verder zijn de ontvangers meestal wel vergelijkbaar (en hebben daarom ook bijna dezelfde naam), en dus kun je hier ook vragen stellen over deze neefjes en nichtjes van onze "doelgroep".

Maar uiteraard dienen de vragen en antwoorden wel binnen die paar regeltjes van ons board te blijven..

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan