Meerdere setjes

E

enzos

Hallo,

Ik ben helemaaln nieuw in deze wereld. En daarom heb ik een vraag aan jullie. Stel ik heb een Canaldigitaal abbonement. Is het dan mogelijke om meerdere decoders aan te vragen zo dat ik op meerdere tv's in het huis tv kan kijken.

En blijf dit dan gewoon dezelfde abbonementsprijs dan als je 1 decoder met 1 smartcard gebruikt?

Bedankt,

Enzo

 
Hoi enzos, welkom op het satellite FUN board !

De antwoorden op je vragen zijn nee, en nee.

Maar ik denk niet dat je erg veel aan deze antwoorden hebt.

Ik zou zeggen kijk nog even wat rond, met name in het "bovenste" gedeelte van ons board.

Je kunt meerdere ontvangers KOPEN.

Daarvoor moet je antenne installatie dan wel geschikt zijn; elke ontvanger heeft een eigen kabel naar buiten, of naar een centrale plaats nodig.

Welke van deze twee het word, hangt af van de hoeveelheid ontvangers die je wil aansluiten en de investering die dat zal gaan vergen.

Het is een tijdje zo geweest dat wanneer je een bepaald (en alleen dat) abonnement afsluit, je voor 1 euro per maand een of twee kaarten met een minimaal abonnement kunt afsluiten.

Das dus 1 euro bij 1 extra kaart, en 2 euro bij 2 extra kaarten.

Je moet wel de kaart kopen voor een bedrag van zo'n €75,-

En je moet dus kabels trekken door je woning (wanneer je al kabels hebt liggen door je huis, is de kans dat ze geschikt zijn niet erg groot).

Met andere woorden: wat de aanschaf en het abonnement betreft, ben je duurder uit als met directe concurrent digitenne.

Maar de investering is niet het enige waar je naar moet kijken.

Je moet ook de hoeveelheid zenders, en zeer zeker ook de beeldkwaliteit meetellen.

Voor mij tellen deze 2 zaken veel zwaarder dan een paar euro meer te moeten betalen per maand.

maar das ook weer een persoonlijke keuze.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan