The Fly

Bones

Addicted Member
Lid sinds
13 feb 2008
Berichten
1.567
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
65
Locatie
17km oostelijk van Amsterdam
24:05 The Fly (Ik heb de tijd al aangepast aan onze tijd)

[subtitles] (Wil je Engelse ondertiteling, zet je teletext op 888)

(1986) Jeff Goldblum is a solitary scientist obsessed with matter-transfer who takes things that one step too far in this superior frightener.

Wordt uitgezonden op Film 4

Jeff Goldblum laat zich transporteren van de ene- naar de andere box, hij heeft echter geen idee dat er een vlieg met hem mee reist. De moleculen van hem en die vlieg vermengen zich tijdens de transportatie; Hij verandert langzaam in een vlieg.

Ik ken deze film en hij is beslist niet geschikt voor jeugdige kijkers omdat die er nachtmerries van kunnen krijgen!

Bron: http://www.channel4.com/listings/F4/index.jsp?offset=0&position=0&startHour=17

Groetjes,

Bones.

 
Hmmz... ja maar dat zijn wel oude films, heeft weinig zin om die aan te kondigen, de meesten van ons hebben dat toch wel gezien.

Als het nu echt interessant is, dan is het iets anders.:)

 
Hoi BT!

Weet je nog de originele versie (dus niet deze met Jeff, maar die versie ervoor) -Is een z/w versie-

Dan gaat er iemand op een bankje in de zon zitten en hoort heel zacht "Help me" en dan zie je een vlieg met een mensen-gezicht.

Tsja BT in october word ik ook al vijftig, dus ik ben al bijna een ouwe knar.

Groetjes,

Bones.

 
Phoe, 50 al? Kijk aan, in diezelfde maand wordt ik er 45.:)

En inderdaad, die originele versie heb ik ooit gezien, ja zwart/wit dat was nog een tijd, kan ik me nog goed herinneren.

Maar nieuwe versie met Jeff is dan toch wel weer wat mooier.

En oud? Ach, dat begint pas bij 70, dus dan moeten we nog een paar minuten.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan