Zenderlijst hdci 2000

A

aspie

Hallo

Ik zit hopeloos te rotzooien met de zenderlijst van astra 1, hotbird en astra 3 en krijg het niet voor elkaar, heeft iemand mischien een recente zenderlijst met diseq instellingen? ik gebruik formula1 want iets anders werkt volgens mij niet. Ik heb nu al een paar maal vanalles geprobeerd maar vaak vindt de humax de nl-se zenders niet en op astra 3 vindt hij helemaal niets.

Eeuwige dankbaarheid zal je deel zijn:)

 
Hoi aspie, welkom op het Satellite FUN Board !

Wanneer je ontvanger de NL zenders niet vindt, dan zou het wel eens kunnen zijn dat er iets mis is met je installatie.

Zo kan er water in de kabel zitten waardoor je vreemde problemen tegen het lijf loopt.

De schotel zou niet optimaal uitgericht kunnen zijn, en er kan iets mis zijn met je DiSEqC switch.

Dit alles is ook mogelijk wanneer je meerdere ontvangers gebruikt, en die andere het wel goed doen.

Je hebt al een aantal malen geprobeerd zenders te zoeken, en zelf zenderlijsten in je ontvanger gezet.

Heb je ook al geprobeerd er nieuwe firmware in te krijgen ?

En welke zit er nu in ?

Ik weet niet of je dat zelf kunt doen, of dat dat via de satelliet moet gebeuren.

Als laatste zou ik zelf eens de DiSEqC switch laten voor wat het is, en eens direct de betreffende LNB aansluiten om zo te zien of dit beter gaat.

 
Ik had eerst wel de gewone zenders en een aantal satelieten maar omdat ik werkte met een oude lijst en een stuk of 10 satelieten zag ik door de bomen het bos niet meer. Nu ze bij cd allerlei vernieuwingen aan het doorvoeren zijn deacht ik effe updaten die handel. Maar bij het vinden van zenders bleek het geheugen vol te zitten. Dat geheugen heb ik dus gewist en ben begonnen met een lege zenderlijst. Heb nu het toestel terug naar origineel gebracht en de transponders ingevoerd, nu heeft hij inderdaad wel de nl zenders gevonden. Nou moet ik hem weer aan het draaien zien te krijgen. Ik heb hem nu iets meer als een jaar en pas nu realiseer ik me dat mijn oude lijst en sat posities toch wel belangrijk waren.

Maar een complete lijst blijft welkom.

 
Volgens mij zijn er zenderlijsten voor alle humax ontvangers behalve de 2000 :sad:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan