Goed nieuws!!! 4 bosnimfen gevangen!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Eindelijk hebben we het voor elkaar gekregen om 4 bosnimfen te vangen, ze zullen ons de komende BBQ's vergezellen. :sex:

 
Eerst zien of je ze wel vastgehoude krijgt tot die tijd, zien er in elk geval smakelijk uit.:biggrin:

 
Hoi freggel1!

Waar is dat bos toch?:confused:

Ik zou er graag een wandeling gaan maken!:biggrin:

Groetjes,

Bones.

 
Dat is daar naast waar Boets woont, maar telkens als ik er ga wandelen is er niks te zien.:biggrin:

 
Tja Tiger hoe zou dat nou toch komen???

De meisjes zijn bang van Tigers, die zien er veels te groot en gevaarlijk uit. ;)

Freggels zien ze niet, maar ze voelen wel op hun ...plekjes iets kriebelen, vandaar dat ze zo vrolijk in het bos huppelen nu. :biggrin:

 
Whahahaha, ja het zal wel weer, ik heb er Boets ook nog nooit met een zien thuis komen en als ik op bezoek komt zijn ze allemaal heel toevallig net ontsnapt, ik geloof er niks meer van.:biggrin:

 
Hoi boets!

:biggrin::lol::applaus::klappen:

Groetjes,

Bones

 
En dan maar tegen mij zeggen dat de foto's nooit online mochten komen???

voor Bones

:biggrin:

 
Allemaal goed en wel maar DAT was geen bosnimf, dat was een dansnimf.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Hi Rienk,

Ik moest kiezen van haar, ze zei moet ik hem aanlaten of doe jij hem aan. De keuze was niet moeilijk. :lol: :lol:

Boets.

 
Nee dat was niet moeilijk. Aanlaten natuurlijk, maarja, dat heb je met die vrouwen, die luisteren toch niet en doen dan meestal ook nog het tegenovergestelde.:biggrin::biggrin:

 
Hoi freggel1

Geweldige foto!;):biggrin::bier:

Groetjes,

Bones

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan