IR**TO files

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nitwit

waarom zijn er bij IR**TO zoveel verschillende files voor de verschillende receivers, terwijl er bij S**A slechts enkele files nodig zijn om te kunnen hobbien?

SE*A kaartjes had ik na uitleg op s**4**l vlug door, maar voor IR**TO zie je verschillende files voor verschillende ontvangers, maar geen werkt op een goldkaart met PACE 500.

doe ik wat verkeerd?

 
ik heb wel werkende files voor je,

maar door al het gedreig en gezeik van freekie post ik liever geen urls meer op de sat boards.

misschien dat mailen nog wel vertrouwd is???

 
@master28

graag had ik de files gehad, en kun je misschien vertellen met welk editor je ze edit? mailbox via board staat open

tx

nitwit

 
de SE*A kaartjes had ik ook na uitleg op s**4**l snel door !!!!

maar de IR**TO wil maar niet lukken ;(

 
Je moet goed opletten dat als je met EepromEdit werkt, dat je de juiste pic file erbij gebruikt.

EepromEdit 2.25 PicFile V34

EpromEdit 2.80 PicFile V35

Als je de juiste files eenmaal te pakken hebt moet je alleen maar de codes steeds aanpassen, een PK is ongeveer vergelijkbaar bet de sessionkeys van het se*a systeem. Een PMK is zoiets als een PPUA/MK01 (natuurlijk niet echt hetzelfde maar makkelijk voor de se*a kenner) Deze veranderen maar zeldzaam. Met name Stre*m en N*va veranderen heel vaak hun codes maar *anal en pr*mi*re vrijwel nooit. De codes zijn op veel buitenlandse boards te vinden. Ik vind ze zelfs vrijwel altijd het eerst op een arabisch board. Ik ken geen arabisch maar de lettertjes PMK en Pk zijn daar gewoon hetzelfe en de cijfers ook, en daar draait het dus om. Reken erop dat je vor de snel veranderde providers elke dag moet sleutelen, ofwel je moet een season hebben. Dan kun je de computer steeds zelf laten zoeken, en blijf je gewoon beeld hebben zolang je een geldige PMK hebt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en dat mijn info correct is. Ik doe het toch al geruime tijd op deze manier en alles blijft lekker lopen. Er is wel nog een verschil voor een ingebouwde cam of een ci module, dan heb je dus ook verschillende Pic files nodig, maar laat dat maar eens een ander uitleggen.

Greetz, Marciemarc

 
@master28

je hebt mail. tx.

@marciemarc

bedankt voor je uitleg. Ik heb met eepromedit 2.25 al geprobeert een pace 500 hex te editten met 2.25, maar ik kreeg allemaal 00-en en ff-en. Deze file had ik van lampje op s**4**l. alleen C***l+1&2 werkten daarop een beetje. 3minuten beeld, en dan weer 20 seconden zwart, 3 minuten beeld.... Inderdaad bij S**A ben je vertrokken wanneer je een passend setje hebt. Ik zal eens proberen met eepromedit 2.80

tx.

nitwit

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan