Humax PR-fox c

T

Tiemen

Hoi,

Ik heb een Humax PR-fox c gekregen van een duitse vriend.

Hij gebruikt de decoder niet meer, nu heb ik al 1 humax decoder op de kabel staan en ik heb deze "nieuwe " ook ingesteld hij doet met zoeken : vind hij alle zenders en Ned 1 / 2/ 3 zijn gewoon te ontvangen dus decorder werkt, maar alles dat over de smardcard werkt van zenders doen het niet.

De status van de smartcard is dat hij er geen heeft gevonden, kaart werkt in de andere decorder wel.

Wat over zie ik werkt een DE decorder niet in NL , zijn de DE smardcards anders dan de NL cards ???

Alvast bedankt,

Tiemen

 
De DE smartcards zijn inderdaad anders dan de NL smartcards. Hier in NL gebruiken wij irdeto2. In Duitsland vroeger een vorm van Irdeto1 genaamd betacrypt en later ook Nagravision.

Als ik het me goed herinner kan die Humax PR-fox wel irdeto aan maar dat weet ik niet zeker. Mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik me bijv. kunnen voorstellen dat er een firmware upgrade nodig is zodat hij ook irdeto/2 aan kan.

Maar wellicht is er ook iets heel anders aan de hand. Zo kan bijv. ook de wijze waarop de smartcard zich bij de provider aanmeld anders werken in NL.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan