Wat doen we in het weekend?!

L

Linkforsoad

Wat doen jullie in het weekend.

Heb je nog wat boeiends gedaan? Of je kapot verveeld zoals ik.

Groetjes van Simon

 
Stoeien met decoders, en als dat klaar is "kindercorso" dit weekend!!!

Dus van vervelen geen sprake.... ;)

 
Vervelen? LoL, daar heb ik het te druk voor.:biggrin:

Eigen bedrijf, een aantal forums, reparatie doen hier en daar, naar de rommelmarkt morgen etc.;)

 
Kinderdisco.. Whaha

Te druk BT... lekker weekend... ;)

Ikzelf ben ook heel goed in vervelen. want mijn pappie en mammie gaan vaak samen met 2 motoren weg ;)

 
Weekend ?

Is het al weekend dan ?

Vanochtend van 8:00 tot 12:30 uur gewoon een storing bij een klant opgelost, daarna het hoogstnodige van de wekelijkse boodschappen, om van 13:30 tot 18:00 nog een stukkie

bij die nieuwbouw te doen zodat dat ook op tijd af gaat komen.

Viel me wel op dat t wel lekker rustig was daar vandaag dus kon ik nog aardig opschieten.

Je leest het al: nog zo'n sukkel die voor zichzelf moest beginnen.

 
Whaha... o... ;)

Was gisteravond er niet helemaal bij ;)

Sorry... achja,

----- Added 21/9/2008 at 10:24:59 -----

Nou mensen. Hoe was de zondag?Leuk... saai... verveling...

Hier iig verveling ;)

 
Laatst bewerkt:
Ach hier ging het wel, helaas niet druk met het werk, hetgeen ik gelukkig van thuis uit kan doen hoofdzakelijk.:biggrin:

Zoals aangegeven naar de rommelmarkt geweest, 2 stuks eigenlijk. Daarna met een aangetrouwde neef bij een vriend even de xbox van genoemde neef laten zuiver maken. Lekker Chinees gegeten, wat gegamed online enzo.

Uiteraard ook TV gekeken want op zondagavond is wegmisbruikers en Red mijn Vakantie toch wel verplichte kost. Want dat zijn ook zo'n beetje de enige programma's waar ik nog naar kijk op TV.

Nog een half limonadeglas Pina Colada gehad, smaakte ook goed.

Dus best wel een leuke zondag gehad.;)

 
Uiteraard ook TV gekeken want op zondagavond is wegmisbruikers en Red mijn Vakantie toch wel verplichte kost. Want dat zijn ook zo'n beetje de enige programma's waar ik nog naar kijk op TV.
Heey jij ook !:knipoog:

Mensie's! Het volgende weekend is al weer onderweg...

lekker :drink:-en :drink::drink::drink:

Nog 2 skooldaagies voor mie :tong:

 
Ja.

Als je het doet, moet je het ook goed doen.

Dus geen halve maatregelen.

Straks weer een klantje helpen om daarna te genieten van een leukere soort van verplichtingen; aanwezig zijn bij een open dag met uiteraard de daarbij behorende feestelijkheden.

 
Hahaha, Fun-euri aan het verzamelen? LoL.:biggrin:

 
O nee hoor... ;)... wat moet jij zo laat nog op je forum... moet jij niet naar bedje.. naja....zeg! Nou komt die gap ook nog op msn

 
Ik naar bed? Hahahaha, LoL... Ja ik kwam effe speciaal voor jou op MSN, kijken wat jij nog zo laat moet midden in de nacht.:biggrin:

 
Aah... oke BT... wat ik moet midden in de nacht... ?

* Vervelen :stupid:

* Spelletjes spelen

* Op Spore zitten... http://eu.spore.com/whatisspore/

* Wachten op mijn veel te trage mensjes uit Amerika...

* Chatten bij Nucia.eu

* Hier rond kijken...

* Kijken hoe hard mijn http://www.streamaudio.hu/upload/cikk_foto_big/2137.jpg kan... ...

* Resultaat: zo hard dat ik gek wordt... ;) ;):tong:

Zo, da's mijn waslijst :shocked:... ;)

Maar wat moest jij zo laat nog...?

Trouwens, eens iets anders...

Mijn buurman heeft, denk wel 10 schotels aan zijn huis hangen...

Wat zal hij daar nou mee doen? Is dat gewoon een spelletje heel de wereld ontvangen of ...

Ps... Je hebt dan toch ook je huis vol decoders ? ;)

 
Ik heb maar 1 schotel (letterlijk) op mijn huis staan.

En toch mijn hele huis vol decoders...

Gewoon een kwestie van alles eens proberen.

Alleen is het punt dat je daar dan wel de tijd voor moet vinden...

Enneh.

Je hebt weer meer dan 5 fun euri.

Dus spelen maar !

 
Maar wat moest jij zo laat nog...?
Dat zei ik toch al? Kijken wat jij aan het uitspoken was! :)

Maar ik was ook nog even aan het kijken naar een stukje software en tevens nog even een gesprekje aan het aangaan met iemand die voor zichzelf is begonnen op internet. Daar ga ik ook mijn medewerking aan verlenen. Meer nieuws daarover binnenkort.

Wat jouw buurman met 10 schotels doet weet ik ook niet. Er waren mensen die tegen mij al "jij hebt zeker een uplinkstation" zeiden als ze mijn 5 schotels zagen.

Die van mij zijn te verklaren, want eentje is sowieso voor de slaapkamer dus die andere 4 hangen op de Dream.

Misschien is op die manier ook dat 10 schotel principe ontstaan, steeds eentje bij koopen voor een andere sat en hang maar op en dan snel zappen middels diseqc ofzo. Of gewoon meer schotels voor meerdere ontvangers op meerdere kamers.

Daar zijn ook nettere oplossingen voor dan 10 schotels te gaan hangen. Doch om te weten te komen wat hij daarmee moet zou ik zeggen... loop eens om en vraag het hem eens.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan