1 zender zwart...

E

elsenilo

Ik heb het entertainment pakket en sinds een week staat 1 zender uit dat pakket op "zwart". Betreft Dorcel, heb kanalen opnieuw geinstalleerd, stekker er een tijd uitgehad en weer geinstalleerd, helpt niet. Canaal Digitaal gebeld, zij konden niks raars zien maar zouden de kaart updaten (moet m'n ontvanger aan laten staan). Zal vanavond 's kijken of ie 't weer doet, maar heeft iemand ooit dezelfde problemen gehad en waar kan dit aan liggen?:confused:

Onvanger is een Strong SRT8000

 
Als het signaal en transponder etc. correct staat ingesteld zou hij beeld moeten geven.

Is dat niet het geval heb ik toch het vermoeden dat het aan de kaart ligt.

Dus hopelijk helpt de update die ze gaan sturen.

De Strong SRT8000 is een goedgekeurde C+ ontvanger dus Canal Digitaal zal er ook support op moeten leveren als het niet wenst te werken.

 
Ik weet niet of jij misschien eerder bent gaan kijken sinds 1 week.

Maar Dorcel zendt alleen van 22:00 tot 5:00 uit.

 
i know freggel 1, daar was ik al achter voor ik het abonnement afsloot;)

 
Doet hij het nog steeds niet dan?? Ik dacht gelezen te hebben van afgelopen zaterdag dat er veel sneeuw was in Luxemburg bij de upload maar dat probleem moet al lang opgelost zijn.

 
Ik ga zo even testen met mijn Philips DSR221, daar zit een groene seca-card in met Toppakket.

Tot zo,

Bones

----- Added 25/11/2008 at 10:05:02 -----

Ben ik weer, om precies 22:00 uur ging Dorcel uitzenden: ik heb geen problemen.

Groetjes,

Bones

 
Laatst bewerkt door een moderator:
heeft het telefoontje vandaag toch geholpen, ondanks dat ze zeiden dat de instellingen goed in het systeem stonden. Ze zegden toe de boel te resetten, moest m'n ontvanger gedurende de dag op SBS6 laten staan. Heeft geholpen:wijntje:

 
Ja ik heb op die zender zwart beeld maar er schijnen inderdaad een paar dagen problemen geweest te zijn.

Als Marc Dorcel ze nu eerst allemaal eens warme kleding aan zou doen met die kou had je geen storing gehad.:tong:

 
Kijk da's inderdaad ook een optie, problemen bij de zender zelf. Dat zou inderdaad wel wat prettiger zijn.:)

 
Dorcel werkte bij mij gisteravond ook niet.

De ontvanger stond maar te swappen tussen de nederlandse kaart en de vlaamse kaart.

Nu ontbreekt het mij niet aan erotische kanlen, maar vind het toch irritant als ik er ééntje mis, alsof een vrouw uit de harem ontsnapt is! :biggrin:

 
Verrek je hebt gelijk, gisteren deed dorcel het hier ook niet bij mij...

Nou weet ik even niet wat het deed op het kaartje wat hier in de Dream zit, maar volgens mij was het op de Hotbird ook ff donker... :biggrin:

 
nee hij doet het inderdaad weer niet, heb ook maar weer 's ff gechecked n.a.v de laatste post. Zou wel zo netjes zijn dat ze bij canaaldigitaal op de site vermelden dat er problemen zijn en wat de status is, maar dit zal wel teveel gevraagd zijn. Ik neem aan dat ze donders goed weten dat er iets aan de hand is. Franse slag zeker?:huh:

 
Ik weet het ook even niet, maar ik zie dat de zender in de lijst bij mij in Hotbird er ook niet meer tusen staat...

Nu ik hem teruggezet heb geeft hij daar wel beeld, maar dat ligt wellicht aan dat kaartje wat er hier inzit?

Afijn op de HB werkt het wel, en op astra niks...

 
Ik denk niet dat er mensen zijn die durven te klagen.. :biggrin: :biggrin:

Maar op de astra nog steeds geen beeld op het moment van schrijven.. :sad:

 
@drz

Ik ga voor je checken met mijn Philips (goedgekeurde) ontvanger DSR2211 en ik heb het Toppakket; ben zo terug

 
bij mij doet ie in ieder geval niks. Denk dat ik binnenkort maar 's een balletje ga opgooien hoe ze tegemoet gaan komen voor dit "ongemak" :biggrin: haha

 
Jullie hebben allemaal gelijk.

Geen beeld op Dorcel

Ik stuur wel even een mail.

Groetjes,

Bones

 
Tja, jammer, uit verveling heb ik het maar weer met de vrouw gedaan...

Ik hoop dat Dorcel snel weer terug is.. :biggrin:

 
:biggrin:, Laat haar jouw bericht maar niet lezen!

Ik heb het ze in ieder geval kenbaar gemaakt en zal om 22:00 uur even loeren.

Groetjes,

Bones

----- Added 9/12/2008 at 01:56:27 -----

Nou, ik zou dus even kijken om 22:00 uur en het is al wat later geworden, maar nog steeds geen Dorcel, maar ik heb CDS al op de hoogte gebracht.

Groetjes,

Bones

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, ik zou dus even kijken om 22:00 uur en het is al wat later geworden, maar nog steeds geen Dorcel, maar ik heb CDS al op de hoogte gebracht.

Groetjes,

Bones
Nou weet niet wat voor connecties jij hebt bij canaaldigitaal maar het heeft geholpen hoor het werk weer :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan