Prettige Feestdagen en een geweldig 2009!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
We hebben er weer een jaar op zitten. Een jaar met vele gebeurtenissen op sociaal vlak, politiek vlak maar ook op het gebied van de satelliet hobby.

Zo kwam er weer nieuw materiaal uit, zette de HDTV trend ook bij satelliet verder door en kwamen er HD ontvangers zoals de DM800 op de markt.

Ook op coderingsgebied gebeurde er het een en ander, waaronder het wijzigen van de codering van Premiere afgelopen 10 november, waarmee de hack wederom tot een (voorlopig?) einde kwam.

Het is maar een kleine greep en dan hebben we de gebeurtenissen op sociaal en politiek vlak nog niet eens genoemd, maarja, we zijn ook geen politiek forum.:)

Er was in elk geval toch genoeg te doen op hobbygebied en we hopen dat dit volgend jaar ook zo zal zijn. Wat gaat de DM8000 brengen waarmee nu net aan daadwerkelijke verspreiding begonnen is? Wat gaan de HD ontvangers van andere merken doen, hoe populair gaan die worden?

Deze en nog veel meer vragen zullen we geheid volgend jaar weer tegen komen.

Bij deze wens ik namens Satellite Fun iedereen hele Fijne Feestdagen, een geweldig uiteinde en ondanks de dure vooruitzichten ook een super 2009!!!

 
ik volg u in stilte...

En wens ook iedereen gezellige dagen en een voorspoedig nieuw jaar.

Denk maar zo, de soep word niet zo heet gegeten als ie word opgediend.

Ook 2009 zullen we wel weer overleven.

xgabox,

 
Ook namens mij prettige feestdagen, al het beste in 2009 zowel in de familie als in je vrije tijd

 
Ook vanuit de freggelgrot aan iedereen het allerbeste!

Een goed en gezond 2009, en mocht je tijd en zin hebben, lees het topic over de nieuwjaarsborrel maar eens, en kom gezellig even babbelen en wat drinken! :bier:

 
Zalige Kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar.

Bones

 
Bij deze fijne kerstdagen en een gezond 2009 aan allen toegewenst.

Ik zal aan jullie denken want wij zullen de kerstdagen doorbrengen in een ondergesneeuwd und gemuetlich Oostenrijk.

Hoeven we tenminste niet te dromen over een white christmas

 
Laatst bewerkt:
En Belgenland is er ook bij om een goeie kerst en het allerbeste voor 2009 toe te wensen http :santa::drink::klappen:

 
Ook van deze kant ,hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Groeten Ghost

 
Ook uit het boetsenbos, Prettige kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar.

Boets.

 
Ja ik sluit me er bij aan voor iedereen Prettige Feestdagen een goed en gezond 2009.:santa::wijntje::)

 
Ook van baflo ieder een een goede kerst en rustige jaar wisseling.

Ook vanuit de freggelgrot aan iedereen het allerbeste!
en mocht je tijd en zin hebben, lees het topic over de nieuwjaarsborrel maar eens, en kom gezellig even babbelen en wat drinken! :bier:
Ik moet op de fiets want ik heb geen auto en hoe kom ik dan weer in Baflo?:neenee:

Er zit maar een eenvoudig slot op.:biggrin:

 
Ik zou dat niet doen @JanBlues, want er schijnt een fietsendief rond te lopen! :biggrin:

NS misschien?

 
Mijn vrouw heeft net een NS tripje gedaan naar utrecht heen en weer.

Heen ging nog wel maar terug 2x een trein stuk dus geen optie.

En die was :[

 
En hier ben ik in levende lijve

 
Ook ik wens iedereen een fijne kerst en een gelukkig en succesvol 2009.

2008 was voor mij in ieder geval een zeer succesvol jaar en dat wens ik dus een ieder ook voor het komende jaar.

 
Vanuit Doetinchem een hele fijne kerst toegewenst en dat komend jaar weer een geweldig satelliet hobby-jaar mag worden.

 
Prettige Kerstdagen en vooral een gezond en gelukkig Nieuwjaar.

John van Os

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan