hulp nodig met dreambox 7020si

M

momak27

Hallo allemaal,

Par weken geleden heb ik een dreambox gekocht met de bedoeling om alle joegoslavische zenders gratis te kijken.

Ik ben nu al een tijdje bezig maar het lukt niet. Heb ik hiervoor een eigen server nodig en als dat zo is hoe kan ik het maken.

AUB help me, want ik heb echt hulp nodig.

 
Momak27 Welkom op het forum

D*gi TV is met keys en CCcam open te krijgen dit is een Roemeens Pakket op 1 west hier zitten ook zenders van Kroatië Slovenië en Servië

Ze hebbehn net een key wissel gehad dus nieuwe gebruiken

Groet Gait :)

 
Dank je wel voor je reactie. maar wat die keys betreft, hoe vaak worden die keys per jaar gewisseld en hoe werkt dat. Want alles is nieuw voor mij.

 
Hallo momak27, welkom op het Satellite FUN Board !

Je probleem is duidelijk en voor mij is de reden waarom je dit wil doen ook gedeeltelijk wel duidelijk.

Maar zoals je weet gaan we hier geen uitgebreide uitleg geven over keys en dergelijke.

Dit weet je omdat je uiteraard ons reglement (klik!) even hebt doorgenomen toen je je registreerde.

Daarbij heb je ook regel 6 van de algemene regels gelezen.

Waar je naar vraagt (en de reden die je opgeeft) is namelijk een illegale activiteit waaraan wij geen medewerking kunnen en zullen geven.

Wel kunnen we je vertellen dat keys doorgaans maandelijks wisselen, maar dat ligt aan het coderingssysteem dat in gebruik is bij de betreffende zender(s).

We gaan je niet vertellen hoe je dan aan keys komt en wat je daar verder mee moet doen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan