nokia 9602 ci module vraag

Hoi Selena en welkom op Satellite Fun.

We weten nog niet precies wat het gaat geven met de nieuwe Seca V3 kaarten. Maar die module wat jij aangeeft zou wel moeten werken want dat is een officieel door Canal Digitaal goedgekeurde module. Zij zullen dus ook support op de module moeten geven.

Of deze echter ook goed gaat werken in een Nokia 9602 durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Volgens mij wel.

Misschien dat iemand met zo'n module en een Nokia 9602 dit kan bevestigen.

 
hartelijk dank tot zover, ik hoop op meer antwoord om toch ietsje meer zekerheid te krijgen ik woon in spanje dus mischien is het land gebonden?

selena

 
Hoi selena.

Of je CI module zal werken met je ontvanger is absoluut niet van het land afhankelijk.

Wel kan het zo zijn dat sommige programma's daar eenvoudigweg niet te ontvangen zijn, maar dat heeft dan dus niets met je kaart te maken maar met het patroon waarmee de satelliet uitzendt.

Ook kan het zijn dat wat je wil niet legaal is (en de rechthebbende je wellicht op de mouw zal proberen te spelden dat het daarom niet wil lukken).

Maar voor de mogelijkheden van de combinatie van je module en ontvanger maakt dat dus niets uit.

 
thanx to you all, ik heb de module besteld en zal jullie op de hoogte houden.

Selena

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan