Vantage 8000S nieuwe firmware

H

Henri-aalten

Wat zijn de verbeteringen in de nieuwe firmware voor de Vantage 8000S,

die vandaag op de site van Vantage is gekomen?

Of is het raadzaam te wachten op de alternatieve Firmware, software.

 
hoi,

even wachten op de nieuwe emu sofware anders werken de interne cardreaders niet voor cds en tvv.

 
hoi,

alternative software is te herkennen aan het cijfer 1 bij de software nummering.

bv. 247 is de normale , 24701 is de alternative software.
Beste L. Oosterhoff,

Ik heb zojuist de laatste emu software gedownload (versie 24901) en op een usb stick gezet. Nu wil ik deze versie overzetten naar mijn vantage maar op de één of andere manier wil dat niet lukken. Ik heb de stick voorin de usb aansluiting gestopt, daarna via software manager naar software upload gevolgd door drukken op ok maar dan gebeurt er niks. Geeft aan in display stb verbinden gevolgd door zender reageert niet en gaat dan weer terug naar software upload. waarschijnlijk doe ik iets fout maar wat??

Kun jij stapsgewijs aangeven hoe je de software via usb kan inladen, uit de gebruiksaanwijzing kan ik het ook niet halen.

Roger.

 
hoi,

sorry voor het late antwoord , door mijn werk bij de horecagroothandel de laaste dagen nog al veel extra uren gemaakt ivm koninginedag en bevrijdingsdag.

je moet niet naar softwaremanger maar naar het menu multimedia.

a) plug de usb stick in de usb poort vooraan

b)ga na menu multimedia

c)kies voor usb 1

d)selecteer het hdp bestand

e) klik op ok

f) je krijgt nu een popup met de vraag of je nieuwe software wilt updaten, bevestigd dit door op ja te klikken

g)een voortgangbalk verschijnt en als deze 100% bereikt heeft zal de reciever rebooten

i) klaar.

j) een reset naar fabrieksinstellingen is daarna raadzaam.

 
Hoi,

Dank voor je reactie, toevallig heb ik gisteren ook de nieuwe gebruiksaanwijzing gelezen op de vantage site waarin verteld wordt hoe de software te laden via usb. Dit komt overeen met jouw uitleg. Ik moet helaas eerst nog wat uitproberen want op het moment dat ik de usb stick plaats geeft de decoder aan dat hij hem ziet. Als ik daarna via menu naar usb1 ga en deze aanklik dan gaat mijn decoder spontaan rebooten en komt hierna weer in zijn normale tv uitzending terug. Ik kan dan opnieuw via menu naar usb met hetzellfde resultaat. Hij geeft dus niet aan wat er op de stick staat. Ik zal dit eerst nog even testen en wel laten weten wat er fout gaat.

Groetjes,

Roger.

 
Niemand die een goede site heeft, voor de alternatieve firmware voor de Vantage 8000S

Met Google kan ik het niet vinden.

 
Dat zie ik ook niet er bij staan, misschien moet je eerst registreren?

 
Die link werkt.

Ik heb zojuist een bestandje uit de 6000/7100/8000 directory gedownload, zonder dat ik daar ooit eerder geweest ben en/of me aangemeld heb.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan