STAB-120 motor resetten...

C

chrisjan

Ik heb gehoord van een technieker dat je een STAB-motor zou kunnen "resetten" via een klein gaatje aan de onderkant van de motor ...klopt dit?...

1000 x thanks

 
Hoi.

Deze informatie kun je in meerdere onderwerpen op het board bevestigd vinden.

Collega Xgabox heeft dit bijvoorbeeld meer dan eens aangedragen als oplossing voor onduidelijke rotor problemen.

Ik weet de exacte typenummers niet maar het lijkt me niet dat STAB daar tussen de verschillende modellen erg veel verschil in laat zien.

Ondertussen heb ik ook even de Engelstalige gebruiksaanwijzing gegoogled.

Daarin staat deze reset knop niet genoemd, maar er word wel gesproken over een reset functie via de ontvanger.

Ik zal de gebruiksaanwijzing zometeen in onze download sectie neerzetten.

 
Hoi!

Mijn Stab Italia-Rotor HH100 (pijp wijst naar boven) heeft dit gaatje er niet in zitten; als je een ontvanger als Nokia met DVB2000 hebt met de softwareversie V1.82.0v (Compiled op 2001.12.25 ver. 1.2) en bovenvermelde rotor, kan ik je verder helpen; ik gebruik geen USALS omdat mijn D-box dit niet kan aansturen, ik gebruik de STAB-instellingen.

Ik hoor wel van je.

(Trouwens, resetten van je rotor kan je meestal vanuit je ontvanger doen, wat MAS al had aangegeven)

(P.S. ik zou nooit meer zonder deze rotor willen tv kijken/radio luisteren, ik heb bijna alle sats's)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan