ReelBox AVG en CCcam :)

Tech

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
948
Waarderingsscore
165
Punten
43
Leeftijd
62
Locatie
Doetinchem
Het is nu mogelijk direct op een CCcamserver te connecten vanuit vdr-sc.

De omweg die eerder bewandeld moest worden middels een soort enigma interface (ca.so en de socket) en de lokale server is voorbij.

CCcam zit nu direct in VDR-SC ingebakken en loopt al lekker tegen de release aan.

De zaptijden (voor sommigen erg belangrijk) liggen binnen een seconde, tests met 9 kanalen tegelijk opnemen/bekijken zijn succesvol verlopen. :)

De 9 kanalen is een limiet vanwege het aantal beschikbare tuners, dus heb ik alleen maar kanalen binnen twee transponders, maar in principe is dadelijk de harddisk de bottleneck.

Mooi te zien dat het voordeel dat de dreambox had op emu gebied is ingelopen, zeker omdat de sources angstvallig achtergehouden werden omdat er veel geld me verdiend werd. (daar bedoel ik niet alleen DMM mee)

 
Kijk dat is goed nieuws, het wordt beter en beter. En het is ook helemaal niet erg dat de Dream wat concurrentie erbij krijgt.

Tijdens mij vakantie kwam ik een DM8000 concurrent tegen. Nu weet ik niet meer welk merk, ik dacht een ipbox afgeleide, het was in elk geval een 9000 HD die net afgelopen dinsdag dus pas in de winkels geleverd is. Ook met UTP erop, sata etc. twintuner, maar wel voor slechts 449 euro, oftewel minder dan de helft van de prijs van de DM8000. En ook op die 9000 ontvanger kon men CCcam draaien.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan