Nieuwjaarsborrel 2010

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.201
Waarderingsscore
154
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Net als afgelopen jaar. Wordt er in 2010 (wat klinkt dat ver weg) weer een nieuwjaarsborrel gehouden in Rotterdam.

Degene die verleden jaar zijn geweest weten dat ze ook dit jaar weer van harte welkom zijn.

Maar degene die er verleden jaar niet bij zijn geweest hebben toen een hoop gemist. Nu wil ik dus iedereen de gelegenheid geven om te komen en daarom wel ik even van te voren weten wie er allemaal willen komen.

De vraag is dus wie heeft er allemaal zin om bij de nieuwjaarsborrel te komen op zaterdag 9 januari 2010?

Tot ziens op de nieuwjaarsborrel 2010!

Nr.10

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net als bij Duck de reactie, dat ik vrees dat ik er weer bij ben. :biggrin:

Moet er nog iets meegebracht worden?

Buiten een goei humeur natuurlijk.

 
Ik ga even met mijn broer Ghost overleggen.

Groetjes,

Bones

 
Ben er weer bij.

Boets.

 
Hoi Nummer10

Mijn broer (Ghost) en ik komen ook in jouw zwembad in Overschie, dit staat vast!

Groetjes,

Bones

 
Verder verwacht ik natuurlijk nog onze Black Tiger.

Tot de borrel.

;)

Nr.10

 
Oh? Ik weet thans nergens van, heb me vooralsnog ook nog niet aangemeld....

 
Omdat je het voor als nog niet gedaan hebt, ga ik er vanuit dat je het nu gelijk ga doen.

A) ik heb je gemist bij de BBQ's

B) verleden jaar was je er ook niet bij.

C) Limbo's zijn altijd extra welkom in het Rotterdamse.

D) is het extra gezellig.

E) ik ga er gewoon vanuit dat je komt.

Dus zat goede reden om te komen.

Ik hoor je.

;)

Nr.10

 
A) ik was niet in de gelegenheid en had geen honger

B) klopt, is dat een reden tot wijziging dan?:hehehe:

C) ook dat klopt want dan moet ik gelijk eigenlijk bij een drietal mensen langs.:)

D) mwah, zo'n gezellig figuur ben ik niet hoor.:biggrin:

E) dat zou dan wel eens een verkeerde aanname kunnen zijn.

Maar even serieus.... zin ja, mogelijkheid vermoedelijk niet. Ik zal sowiezo even moeten afwachten hoe de maand doorgekomen wordt.;)

 
Je weet in ieder geval dat je van harte welkom bent.

Die 3 Rotterdammers zijn er misschien ook wel, waren er verleden jaar wel bij (1 is al zeker).

Hoop tot de borrel. :bier:

;)

Nr.10

 
Nummer10...

we moeten gewoon nog een limburger zien te strikken waar onze BT mee, mee kan rijden. :biggrin:

Eigenlijk zou hij het idd voor 1 keetje weer eens moeten doen.

 
Ik denk dat 1 van die 3 Rotterdammers er verleden keer ook bij waren, maar die andere 2 geheid nog niet want dat zijn anderen dan jij bedoeld.:)

Tja, nog een andere Limburger zou mooi zijn, maar dan nog... ik wil er graag bij zijn en bedankt voor de melding dat ik welkom ben.

Als ik het kan realiseren zal ik zeer zeker eens mijn neus laten zien, alleen is er nu zoveel onzekerheid dat ik liever even aangeef te denken niet te komen dan dat ik dadelijk teleurstellingen ga veroorzaken.

Mocht het dan toch lukken is het weer des te beter, toch?

Zoals gezegd, als het even kan wil ik toch wel eens iedereen de hand komen drukken, maar ga er voor alle zekerheid van uit dat het vermoedelijk niet lukt.;)

Misschien dan toch nog.... wie weet...

Proost!:biertje:

 
Ik denk dat 1 van die 3 Rotterdammers er verleden keer ook bij waren, maar die andere 2 geheid nog niet want dat zijn anderen dan jij bedoeld.:)
Die zijn natuurlijk ook van harte welkom. Maar dan moet jij daar maar even "reclame" voor maken. Ik weet niet wie het zijn. Ben wel heel benieuwd. Het is dan voor hun ook een thuis wedstrijd.

Ik hoop dat het je lukt.

Sterkte.

;)

Nr.10

 
Uh ga me best doen :)

woutje

 
1/2 thuiswedstrijd voor jou, maar je bent zoals je zelf weet zeer welkom en misschien kan jij Techno ook zo ver krijgen? :biggrin:

Tot de borrel.

;)

Nr.10

 
Ik heb al aan Freggel1 beloofd dat ik een rondje geef!

(Ik neem wel mn zwembroek mee omdat ik een duik ga nemen in het zwembad van Nummer10)

Tot op de Nieuwjaarsborrel!

Groetjes,

Bones

 
Ik heb al aan Freggel1 beloofd dat ik een rondje geef!
Ligt eraan wat het is, want ik ben dit jaar weer "BoB" .

Ik neem mijn zwembroek ook mee dit jaar, en als het net als vorig jaar zo koud is wellicht ook mijn schaatsen. :biggrin:

 
Ik neem mijn zwembroek ook mee dit jaar, en als het net als vorig jaar zo koud is wellicht ook mijn schaatsen. :biggrin:
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Groetjes,

Bones

 
Vanaf welk uur zijn we welkom?

Als de dames van vorig jaar vroeg naar huis gaan, dan komt Boets natuurlijk iets eerder voor de nieuwjaarswens. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan