Betaalbare HD ontvanger

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Hoi

Welke HD ontvanger heeft dezelfde mogelijkheden van bvb een dream 7000 die ik nu gebruik , maar het moet wel een betaalbare ontvanger zijn , niet zoals de dream 8000 , van bijna 1000 Euries

Iemand enig idee , mag ook een klone zijn van een of ander merk

Het bijzonderste is dat het een degelijke ontvanger is

Thanks

 
Hij is pas een paar weken uit maar werkt hetzelfde als een Dream 8000 maar je kunt er geen DVD inbouwen of een kabeltuner er bij prikken.

Wel heeft hij een twintuner zoek dan op "VU+duo" kost ongeveer 420 euro een 600 goedkoper dan een Dream 8000 werkt gewoon op Enigma2 ook is of komt er een PLI image van.

 
Je kunt natuurlijk ook een clone DM800 nemen, die zitten iets meer dan 200 euro. Deze is gewoon ondersteund door de diverse firmware makers.

Verder zijn er uiteraard ook nog de DGstation en IPbox modellen die toch ook wel de "Dreambox" mogelijkheden hebben en een goede ondersteuning bji de hobbyisten want die wil je wel hebben.

En er zijn dacht ik ook nog anderen. DM8000 clones zouden er ook komen of zijn maar de enige clone die ik tot nu toe gezien heb is een DM8000 kabel ontvanger voor iets over de 400 dollar.

 
@BT , zijn die hier ergens te koop , want ik heb reeds slechte ervaringen met chinezen , ik mag nooit de vrouw van de meeneemchinees hebben , is nochthans een lekker ding :biggrin:

 
Nja... we hebben hier ook een aantal meeneemchinezen maar dan heb ik toch liever de dochter, echter die mag ik ook niet hebben van mijn vrouw.:biggrin:

 
Gisteren bij kaartschrijver de 500HD besteld ,deze is wel leuk qua prijs en heeft een hdmi aansluiting . Nu is het wachten tot de levering van dream in de shop binnen is.

Maar daar ik momenteel veranderingen aan het doen ben thuis geeft het niet

Mijn nieuwe HDTV staat ook nog netjes in de doos :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan