Humax 5400z flashen

R

rdol

Beste mensen

Het is al weer enkele jaren geleden dat ik een fervente upgrader was van firmware.Waar blijft de tijd....

Dit had echter op een gegeven moment geen zin meer zoals iedereen weet.

Nu is mijn tuner buggy aan het worden en ik wil eigenlijk dat er gewoon weer even nieuwe software ingedrukt wordt. Ik mis echter inmiddels de spullen (0-modem kabel en seriële poort) en de energie om me hierin te verdiepen.

Iemand in de buurt van Zwolle die dit voor me wil doen tegen een geringe vergoeding....?

Dank (mede namens mijn gezin)

 
Sinds wanneer is de Humax 5400(z) een Dbox2 ?

Beide voorgaande postings hebben dus niets met de vraag te maken.

Gelieve nu weer on topic te gaan en bij de les te blijven ;)

 
Je hebt helemaal gelijk Mas3. De dbox2 handleiding is daarom naar de handleidingen sectie en mijn reactie daarop is gewist anders zou niemand meer weten waar e.e.a. op sloeg.

Bedankt voor je oplettendheid!

Niemand in de buurt die Rdol kan helpen?

Overigens welkom nog op Satellite Fun Rdol.

Mocht je toch besluiten om zelf nog eens te beginnen, er is vast nog wel een kennis die een oude pc of laptop heeft staan met een seriele poort.

Het is eigenlijk heel erg makkelijk. Je neemt een seriele nullmodemkabel en sluit die aan op je Humax. Dan neem je Humax Uploader, deze staat in onze downloadsectie.

Start je Humax Uploader, selecteer de firmware en start. Zet dan de Humax aan en het uploaden van de firmware begint.

Het beste kun je wel je Hummie even aan een TV koppelen zodat je ook daar kunt zien dat alles goed verloopt, maar dat is niet perse noodzakelijk. Humax Uploader geeft dat ook aan.

Verder kun je met Formula V3 (ook in onze downloadsectie aanwezig) een nieuwe zenderlijst er in plaatsen.

De Humax is wat dat betreft net als de Nokia 92/95/9600 een van de makkelijkste ontvangers om te flashen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan