Problemen met ontvangen van zenders

HaRiOm

New Member
Lid sinds
22 mrt 2010
Berichten
10
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
Hallo,

Sinds kort ben ik aan het hobbyen met een DM800 (open Pli) CCcam en intern ben ik gaan sharen. Als client heb ik een Dbox2 met GLJ image. Ik ontving tot 1 mei alle zenders die ziggo (kabel regio Z-H) doorliet. Nu kan ik bepaalde zenders niet ontvangen. Wel op de DM800 (server) maar niet op de Client.

Om wat te noemen bv. NAT GEO WILD/Set Asia/Set Max.

Ik kom niet uit. Zelf denk ik dat aan het image wat op de dbox2 draait, daaraan ligt.

Zou iemand mij hieraan kunnen helpen.

Alsvast hartelijk dank.

Hari

 
Hoi Hariom, welkom op Satellite Fun.

Ik heb je post even hier naartoe verplaatst aangezien het volgens mij eerder om een intern cardshareprobleem gaat dan om een zender ontvangstprobleem.

Heb je het image op de Dbox2 dan vervangen tussentijds, gezien het feit dat je zelf denkt dat het aan het image ligt?

Of zijn er misschien ergens bepaalde beperkingen ingesteld in een van beide CCcam.cfg bestanden?

Het zou ook kunnen dat er misschien iets aan de pids gewijzigd is bij deze zenders, in dat geval zou het herscannen van de zenders op de Dbox eventueel kunnen helpen.

Anders zou ik het zo vlug ook niet weten. Als slechts een beperkt aantal zenders het op de client niet doet en de rest wel, dan is de verbinding oke dus dan zou je eigenlijk bijna alleen kunnen stellen dat de zenders niet meer correct staan of er zender-id's geblokkeerd worden op een of andere wijze.

 
Black Tiger thnx voor je bericht.

Herscannen dat zou het wel kunnen helpen maar ik heb een gaar image waar dat niet mogelijk is. Ik zou het op prijs stellen als ik een goede image zou kunnen ontvangen of wijzen waar ik het vandaan kan halen.

Nogmaals thnx.

HaRiOm

 
Voor Dbox2 firmware zou je hier (klik) eens kunnen proberen.

Je zult je daar wel moeten registreren maar daar is volgens mij wel een goed image te downloaden. Misschien weet een van de anderen hier ook nog wel iets voor je.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan