db 500 hd vindt geen zenders

Shar

New Member
Lid sinds
9 apr 2010
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
75
Op mijn Wavefrontier T90 zijn 7 lnb´s geplaatst en via Emp-centauri 8/1 switches verbonden met een db 7025 en een (sedert kort) 500 hd. De 500 hd is de vervanger van de 500s.

De 7025 deed en doet het prima. De nieuwe 500 hd vindt echter geen zenders en ik heb geen flauw idee waarom niet. Beide zijn enigma 2 machines en dus nam ik aan dat aansluiten e.d. een fluitje van een cent zou zijn. Niet dus. Iemand een idee??:draai:

 
Moeilijk met zo weinig info dan maar met vragen beginnen, hoe staat hij aangesloten direct op de kabel of staat hij doorgelust met de DM7025.

En heb je de 500HD wel precies zo ingestelt als je andere op de schotel??

Dus bijvoorbeeld Astra1 op disqC 1.1 AA en zo verder alle zeven satelieten zoals ze ook bij de 7025 staan??:)

 
Hallo Aart44,

Hij staat rechtstreeks aan de kabel is net zo ingesteld als de 7025.

 
Heeft hij het ooit wel gedaan en heb je hem uitgezet daarna doet hij het nooit meer, er zijn gigantisch veel problemen met die ontvangers sommigen hebben al de derde box.

Hieronder een voorbeeld van een ander forum ruil hem om zou ik zeggen.

1ste box dood na 10 minuten --> zat weekend tussen, toen omgeruild2de box dood na 1 dag --> geen voorraad meer, 3 weken moeten wachten

3de box draait nu 2,5 maanden en wordt elke keer netjes uitgezet via menu, daarna met de knop op de achterkant. Het is met de 2 andere boxen foutgelopen door stroomproblemen.
:)
 
Ok Aart44, bedankt.

Ik begrijp hier uit dat ie het dus wel gewoon had moeten doen. Ik stuur hem terug.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan