Usb upgrade

G

gerald

Hallo,

Mijn IPbox9000HD plus, blijft naar een half jaar goed te hebben gefunctioneerd

nu op USB upgrade staan.

Bij elke handeling die ik doe (ook vanaf de afstandsbediening) gaat hij uit en start op met usb upgrade.

Heb er wel een usb stick in met nieuwe software er in maar dat helpt niet.

Kan nu dus geen tv meer kijken, wat kan ik hier aan doen??

 
Ik wil helemaal niet updaten, maar de box wil niet anders.

Dat is net het probleem, ik wil graag tv kijken.

Als ik toevallig een keer beeld heb, en ik wil een andere zender kijken en ik druk op de afstandsbediening, dan gaat hij uit en start direct weer op met USB UPGRADE, maar dat wil ik dus niet.

 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik eerst zien dat de settings op een usb stick komen te staan je zult wel weten hoe en voor de rest hoe de instellingen staan dan een reset naar de fabrieksinstellinbgenn laten opstarten alles even instellen en je settings er weer in.

En kijken of het geholpen heeft zo niet zou ik de software er toch opnieuw inzetten misschien wat bitjes omgevallen.:)

 
Ik heb alles goed op de stick staan.

Alleen hoe kan ik hem resetten naar de fabrieksinstellingen??

Als ik hem opstart gaat hij direct naar USB UPGRADE en verder doet hij niks.

Dat is nou net het probleem ik kan er verder niks mee en kan dus ook niet in het menu komen.

 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen: verwijder die stick eens.

Normalerwijze moet je in het menu kiezen voor een USB upgrade.

Maar je kan het ook afdwingen.

Dat doe je door wanneer je op het schermpje van je box de tekst "BOOTING" ziet staan, op het knopje met het pijltje omhoog te drukken.

Dat is dus het knopje op het front, niet die op de afstandbediening.

Dus kijk eens of misschien dat knopje niet op een of andere wijze vast zit.

 
Succes alvast met de tips.

Mocht je nog vragen of antwoorden hebben, gebruik a.u.b. gewoon de antwoord knop en niet de quote kop, alvast bedankt!

 
Bedankt MAS3 voor de tip.

Het was trouwens niet het knopje met het pijltje omhoog, maar het was de aan- en uitknop die vast zat.

Na jouw bericht alle knoppen na gekeken en kwam er zo achter.

Heb de box even voorzichtig losgeschroefd en via de achterkant was de knop zo weer los.

Hij doet het weer als van ouds.

En na een dag naar mijn oude tuner gekeken te hebben ben ik de Ip box weer extra gaan waarderen, wat een mooi beeld.

Dus probleem opgelost.

 
Nou, hartstikke mooi.

Bedankt dat je nog even gemeld hebt wat er precies aan de hand was.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan