E box

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

arakia

Hallo allemaal,

ik heb een Ebox Elite x ontvanger gekocht,ik kan met die ontvanger veel betaalde zenders ontvangen bijvoorbeeld ( sport1 ,Eredivisie live,canal +...).

hier betaal ik een bedrag van 120 euro per jaar voor de verkoper .hij noemt het de abonnemment voor ebox bedrijf.

maar het is allemaal voor hem ,want er zijn mensen die verstand hebben van ontvanger kunnen dat zelf doen .

Hier vraag ik jullie hulp om niet meer afhankelijk te zijn van die illegaal verkoper.

alvast bedankt

 
Beste Arakia, welkom op Satellite Fun.

Er zijn per vergissing wat reply's door iemand gewist, maar feitelijk komt het er toch op neer dat we je niet helpen kunnen.

Het zal zeker zo zijn dat mensen een ontvanger zelf kunnen aanpassen en bedrijven geld vragen voor het ontvangen van zenders, doch dat is illegaal aangezien dat onder externe cardsharing valt.

Wij kunnen je hier dus niet mee helpen en het is dan ook beter om dat geld niet aan dit soort handelaren te betalen en zelf een andere otnvanger te kopen.

Externe cardsharing bespreken is tegen onze regels en dat doen wij derhalve ook niet. We kunnen je in dit geval dus niet van dienst zijn.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan