toys 4 boy's

R

rayman


iemand enige mening, over deze gadet?

Voor nog geen 100,- eurie's, ben van plan 1 te bestellen..

In mijn ogen een leuke gadet wel 7 inch maar.

@ moderator, hoop op de juiste plaats en anders hoor of zie ik het wel...:biggrin:

 
Ja ik heb er één gehad het is leuk om even mee te spelen maar ik was er snel op uitgekekeken heb hem na een week met 10 euro verlies weer verkocht.

Hij past zo in je broekzak heb er even de straat mee doorgelopen wie er een open wifi had maar dat viel tegen, verder is het bruikbaar als je ergens heen gaat waar wifi is en je even je mail wil checken of iets anders wilt doen.

Dat gepriegel met je vingers op het scherm om alles in te voeren was ik snel zat.:)

 
Ik ben niet zo'n gadget man. Wil uiteindelijk wel een iPhone, maar niet zolang ze zo duur zijn dus ik wacht tot maart komend jaar als mijn telefoon abo afloopt en dan ga ik eens op zoek naar een goedkope 3GS met aan abo.:)

 
Ik heb naast deze tablet ook een telefoon daar gekocht, diverse leuke opties erop verder redelijk basis. Maar toch android erop.

Komt wel uit chinatown maarja, tis geen Iphone heb daar ook het geld niet voor over.

ps: heb nog wel een HTC 3gs in de aanbieding..:biggrin: touch screen.

Orginele folie er nog op dus kras vrij..

 
Je kan in China ook een 8 inch kopen voor nog geen € 100 incl. verzendkosten.

Deze schijnen iets sneller te zijn.

Suc6

;)

Nr.10

 
heb nog wel een HTC 3gs
Zijn dat die touchphone dingen die je in China krijgt voor rond de 65 dollar of zoiets, die wel 3GS heten maar die feitelijk geen 3GS netwerk aan kunnen noch 3GS simkaarten?

 
Wat is dan het verschil tussen een HTC 3GS en een Iphone 3GS? Ongeveer hetzelfde als zo'n iPhone en de huidige Samsung touch dingen die nu zo populair met internet er op verkocht worden?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan