Feyenoord

R

rayman

Een man loopt met zijn huilende hond langs de Kuip, een andere man ziet het en vraagt:

"Waarom huilt uw hond zo?"

Antwoordt die man: "Feyenoord heeft verloren en dan huilt hij altijd."

Vraagt de andere man:

"Wat doet hij dan als Feyenoord wint?"

Antwoordt de man: "Dat weet ik niet, ik heb mijn hond pas 2 jaar....

 
K . . mop.

:sad:

Nr.10

 
HAHAHA, ik vind hem goed. Die mop kun je over elke club vertellen, behalve over MVV.

Want die hebben zolang niet gewonnen, zo lang leeft een hond niet eens.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Die reactie van Nummer10 , dat was wat ik bedoelde toen ik in een ander topic schreef dat Nederlanders geen gevoel voor humor hebben :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

 
@Luca

AA Gent. Gniffel, gniffel, gniffel.:auw2:

 
Waar AA voor staat is wereldwijd bekend.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Alleen dan de Gentse afdeling!

Hoezo geen gevoel voor humor?! :biggrin::biggrin::biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

 
Voetbal wa is da

22 mannen die achter een bal aanlopon , en als ze hem hebben shotten ze die weer keihard weg , een maffe sport noem ik dat:biggrin::biggrin::biggrin: . Ik zou zoiets nooit doen

 
Tja da's net als met biljarten, een sport die ik zelf beoefen. Je zit met een lange keu te zorgen dat je met 1 bal de 2 andere ballen raakt. En dat terwijl je zelf liever niet je 2 ballen naast je korte keu geraakt krijgt door 't een of ander.

Vage sport.:biggrin:

 
Tien-nul?????

De kuip staat nu onder water...

 
Ik heb er weinig van meegekregen maar dat wat ik ervan gezien heb, geeft mij toch behoorlijk de indruk dat de Feyenoord fans zeer terecht boos waren.

Dit ruikt echt naar ofwel een omgekochte wedstrijd ofwel de spelers hebben het gewoon iemand betaald willen zetten en zich dus niet ingezet om te winnen danwel fatsoenlijk spel te leveren.

Ik ben blij dat ik geen voetbalfan ben, maar dit sloeg er nergens op, dat zag ik als leek nog.

 
Ik denk niet dat het omkoping is maar meer een punt van laat het maar gebeuren dan weten we allemaal onze plaats. Het is meer zo van: kijk beste mensen wij hebben geen cent te makken en we hebben nu toch echt iemand nodig in de spits en een misschien nog wel een verdediger ook.

Verder zag ik Mario heel vaak met zijn hoofd schudden ipv. zijn manschappen even aanfluiten zoals hij dat altijd doet en dan op hun plek neer zetten.

Kijk als je 4-0 achterstaat dan ga je niet meer met 5/6 man voor de bal voetballen maar dan hou je de pot dicht en dan laat je 1/2 man op de counter spelen en zeker niet met een man minder.

Maar ja ik heb er geen verstand van anders had Gudde mij wel op die plek neer gezet.

:sad:

Nr.10

 
Je kan beter maar 1 keer met 10 - o verliezen dan 10 keer met 1 - 0

;)

Nr.10

 
Tegen vvv is toch gelukkig weer gewonnen.

 
Ja ik zal in me zwembroek te kijken, nou al die tranen...

ps: Was nog niet al te best, maar goed verdiende 3 punten...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan