tv kijken met: ID digital ci-20e (humax 5400)

S

steven

Hallo allemaal,

Al enkele jaren heb ik een ID digital ci-20e op de kast liggen nadat mijn pa een dreambox heeft aangeschaft. Toendertijd was deze receiver populair omdat het dezelfde firmware als de humax 5400 bevat.

Ik mijn kamer heb ik enkel kabel aansluiting, wat nogal een slechte beeldkwaliteit heeft.

Daarom vroeg ik me af wat de mogelijkheden zijn met deze receiver mocht ik hem aansluiten en helemaal updaten (ik heb enigzins ervaring met het updaten van de kaart in de receiver).

Wie kan mij vertellen wat de opties zijn?

Alvast bedankt!

 
Hoi Steven, allereerst welkom op Satellite Fun.

Ik denk dat het moeilijk gaat worden. Het betreft hier al een behoorlijk oude ontvanger. Maar gelukkig wel met CI sloten hetgeen wel perspectief biedt.

Mochten deze werken met een Seca3 kaart d.m.v. bijvoorbeeld een Aston 1.07 of officiele Seca Mediaguard module, dan zou je er nog een abonnementskaart in kunnen duwen. Doch dan zou ik eerst afwachten of zoeken of er nog een gebruiker is die het toestel met een Seca3 kaart heeft draaien, voordat je jezelf voor niets op kosten jaagt.

Op illegaal vlak is er in elk geval niets meer mee te doen, maarja dat supporten we hier sowiezo niet.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan