Satellietdag Satbox4All live via satelliet te volgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferrarisat

Jr. Member
Lid sinds
14 dec 2008
Berichten
96
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
52
Morgen, zaterdag 18 december, wordt in Lunteren een satellietdag van het internetforum Satbox4All georganiseerd. Alle beschikbare toegangskaarten voor deze satellietdag zijn van de hand gegaan. De thuisblijver kan de satellietdag wel volgen via de Astra3-satelliet.

Het is voor het eerst in Nederland dat een satellietdag gedurende langere tijd live via de satelliet te bekijken is. In 2003 werd tijdens een satellietdag die werd georganiseerd door een ander internetforum, Satellitefun board, wel kort voor de bezoekers via een aanwezige SNG straalwagen via de satelliet live een verbinding van enkele minuten gelegd. Deze keer gaat het om een langere satellietuitzending die vooraf wordt aangekondigd. De satellietdag in Lunteren wordt tussen 10.00 uur en 16.00 uur gehouden. Satellietkijkers kunnen tussen 13.00 uur en 14.00 uur een uur lang op de Astra3-satelliet via de frequentie 11.686 GHz H – 3333 meekijken. U dient deze frequentie handmatig in uw satellietontvanger in te stellen. Daarbij gebruikt u als FEQ-waarde de AUTO keuze.

De kosten voor de zendtijd op de satelliet worden door enkele sponsoren van de satellietdag betaald. De SNG straalwagen is gratis beschikbaar gesteld door het bedrijf Newslive. Tijdens de satellietuitzending is in ieder geval een presentatie van Nederlands bekendste feedhunter Rini te zien. Verder is er een indrukimpressie van de satellietdag en worden diverse onderwerpen over satellietontvangst behandelt.

Bron: Totaaltv

 
Klopt, ik zal er natuurlijk ook zijn.

 
Jammer dat de omstandigheden op de weg niet mee werken , ik las dat Rini helaas om die reden heeft afgezegd .:sad:

 
Ja momenteel zit ik het thuis te volgen Guido geeft een PLI uitleg.

De zender heet Hol.278 HD-enc2 Newsliv.eu:)

 
Hier heb ik hem ook gevolgd, helaas ook niet in Lunteren kunnen zijn hoewel ik het graag had gewild.

Je staat mooie in beeld Enzo.

Voor de liefhebbers ik heb hem opgenomen wil je hem hebben laat het weten.

 
Ja ik wil wel eens kijken, het is bijna voorbij zie ik.

Hopelijk is het een fijne dag geweest!

 
Het was een top dag, ik hoop dat de opdruk van mijn shirt ook goed te zien was :)

 
Ik heb er nog wat van opgestoken ook.

Ik had van de Engelse kanalen alleen maar now/next en nu tot een week vooruit net zo als op de NL en DE kanalen.

De uitleg was duidelijk genoeg.

Leuk om te zien wie er achter PLI zit en dat ze ook open staan voor voor de hobbyist.

 
wing39

kun je mij de opname toe sturen

hier is iets fout gegaan met de opname

 
Alleen jammer dat op dat andere nederlandse board weer zo negatief gedaan moet worden over die dag.

Helaas kon ik er niet bij zijn vanwege familie verplichtingen anders was ik er zeker bij geweest.

 
Sommige boards kunnen zich nooit gedragen of doen altijd negatief over iets waar ze niet zelf bij betrokken zijn. Alleen wat zij organiseren is dan super in hun mening.

Dat moet na al die jaren al bekend zijn ondertussen. Maar het wordt wel vervelend dat kinderachtige afkraken van steeds dezelfden.

Om verdere discussie hierover te voorkomen doen we dit topic op slot. Verzoeken om toezending van film etc. kunnen via pm gedaan worden.

Van ons uit de complimenten voor het organiseren. Of het nu groot of klein was maakt verder daarbij niet uit. Zaak is dat het gezellig en interessant was. En voor wat ik gehoord heb is het dat zeker geweest en alleen al daardoor kan het dan een geslaagde dag genoemd worden!

Hopelijk zullen door deze dag meer initiatieven ontstaan voor iets leuks!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan