Iemand ervaring met de goedkope receivers van hdtvdreambox

khalidinio

New Member
Lid sinds
10 jan 2011
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
41
Hey allemaal,

Na wat google op forums over vragen over mijn dreambox dm 800 kwam ik wat webshops tegen die best wel goedkope receivers verkopen. Het gaat om de volgende:

hdtvdreambox

dvbseller

Ik wil aan de ene kant bestellen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik straks mijn geld kwijt raak. Je moet betalen met paypall, is dat een beetje betrouwbaar?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb toch even de tekst wat aangepast.

Commerciele links noemen is niet toegestaan, ook niet als je er spaties tussen zet, althans zeker niet in je initiele vraag.

Zoals het nu staat is ook wel duidelijk wat er bedoeld wordt. De extensie van het domein kan men dan makkelijk genoeg zelf er achter zoeken.:)

Paypal betalingen zijn gunstig en worden door deze winkels vaak gebruikt omdat het volgens mij Chinezen zijn.

Anderen zitten in Engeland zoals dvbmonkey (moet je ook maar eens kijken).

De reden dat het goedkoop is zit hem er ook in omdat er clonen verkocht worden dus dat is wel iets om bij stil te staan.

De eerstgenoemde ken ik niet, dvbseller en dvbmonkey schijnen wel in orde te zijn.

 
Bedankt voor de info. Maar als die receivers vanuit china naar nederland worden verstuurd via ups of dhl, komt dat wel aan bij mij thuis? Wordt het niet in beslag genomen omdat het een clone is.

 
Staar je niet blind op de aankoopprijzen er komen hoge transportkosten bij ook DHL rekent nog een keer BTW ook ongeveer 25-30 euro.

Meestal krijg je een track en trace nummer als het verstuurt is dus zoveel risico loop je niet.

Paypal is genoeg over te vinden op het internet dat is een kopersbescherming als de Chinees niets verstuurt vraag je je geld terug duurt een paar maanden maar OK.

 
Precies, het komt dus best wel aan, alleen kan het dus lang duren. Zeker als het via een service als DHL verzonden wordt. Bij bepaalde bedragen komt het dan automatisch bij de douane en daar kan het ook wel eens blijven liggen.

 
@Dylantje, ik neem aan dat je ook op zoek bent naar een leverancier van een DM clone.. Ik heb goede ervaringen met een verkoper die hierboven genoemd is (dvbmonkey). Snelle levering via DHL, als je het pakket ontvangt moet je gelijk de BTW en invoerrechten betalen. Maar goed, dan is de clone meestal nog goedkoper dan dat je hem hier in NL zou kopen via het internet.

 
Clone...

Liever niet werkt vaak niet....???

PLI enz enz werken vaak niet....[ is maar afwachten wat erin zit]

Dan liever geen Aanpssingen enz en maar wel CCcam erin.

Zodat mijn lijntjes werken...:):)

Denk aan een SAB oid ....

Gewoon merk, wat werkt.:aanbid::duimen:

HEb een ET9000 beneden. dus iets op mijn kamer...:jow::jow::jow:

 
De clones werken prima, alleen moet je er aangepaste firmware in duwen die dus voor jouw sim geschikt is.

Dat is dan ook tevens het nadeel van die ontvangers, er moet gepatchte firmware in.

Maar het lijkt me ook dat het handiger is om voor die Sab te gaan.

 
De DM800 clone bevalt niet zo best.. de CPU is eigenlijk een beetje te traag om HD te doen.. Zappen is niet echt rap en booten al helemaal niet..

De DM800 clone heeft eigenlijk dezelfde CPU als de DM500 clone.

 
Dus zeg ja dan eigenlijk dat je liever geen clone hebt?

Maar een gewoon normaal werkende stb met Cccam??

 
Dat de DM800HD te traag is om HD te doen is een beetje onzin. De machientjes voldoen prima. Dat zappen niet echt rap is, dat is met de ET9000 (echt merk) ook niet het geval. Het starten van de originele DM800HD is ook behoorlijk traag te noemen.

Dus zo gezien zit er niet zoveel verschil tussen de originele en de clone HD.

Ron doelt op de S10 maar die heeft evengoed zijn nadelen, zoals elke ontvanger, het is maar wat je hebben wilt en wat je er voor uit wilt geven.

Zie ook de thread "goedkoopste HD CCcam ontvanger".

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan