Channel 4 HD vanaf april bij freesat

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

channel 4 HD is met test uitzendingen begonen fta

 
Super, ik kan niet wachten. Heb net nieuwe schotel installatie opgehangen om astra 2 te kunnen ontvangen. Astra 2 mag je blijkbaar niet missen.

 
Klopt, Astra2 is al langere tijd een interessante satellietpositie. Het is daarom niet vreemd dat je steeds meer 4-lnb combi's zit komen met Astra 1, 2, 3 en hotbird.:)

 
De test uitzending op 12607 V 28250 DVB-S2 QPSK 3/4 is helaas weer gecodeerd in NDS.

 
hoi,

officiele start op 1 april

soft launch op 10 maart

ch 4 zal binnenkort een nieuw technisch systeem in gebruik nemen waar door het mogelijk wordt om binnenkort nog meer zenders van de ch 4 family te gaan door geven via freesat.

te denken valt aan 4 music , film 4 hd , E4 hd.

men zal volgens mijn bron ook bij het fta via freesat blijven uitzenden via de eurobird 1.

zodra meer bekend is meld ik mij weer

 
hoi,

ook channel 5 wil eind van dit jaar meer zenders zoals fiver en five usa via freesat verbreiden.

dit moet gebeuren via de binnenkort te lanceren astra 1N welke eerst 2 jaar op 28,5 komt alvorens te verhuizen naar de 19,2

bron: email channel 5 ( http://lyt.sr/tzs54 )

de zender channel 4HD was gister overdag weer enkele uren fta

 
hoi,

de sr is nu 27500

heden middag tot 17.00 fta

 
hoi,

de zender 55300 wordt nu als channel 4 hd ingelezen.

ook de epg is nu aanwezig

 
hoi,

channel 4 hd nu FTA(15.30)

 
Allereerst welkom op het forum.

Ik heb de links die jij in deze posting plaatste verwijderd, aan jou het verzoek om jou "signoff" aan te passen, want links in de handtekening zijn niet toegestaan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan