Dreamer 500hd

X

xgabox

ik heb voor de gein eens een DB800 neppert gekocht voor wat kleingeld.

de start was goed, alles werkt ook nog eens..:tong:

beetje buggy hier en daar.....

ik zou graag wat links willen hebben over evt support voor dit apparaat, editors oid, releases, kortom iets meer informatie, de info via Google is wat summier.

wie weet er wat van dit goedkope alternatiefje??

 
Hmmz... ik heb je post even naar de juiste sectie gemoved, als je hier even een paar topics lager kijkt en/of op clones zoekt, kun je makkelijk de gewenste info vinden.:)

Kijk maar eens in deze post naar mijn antwoord. Daar staat een handige link in.;)

V.w.b. editors etc. kun je de reguliere software gebruiken die ook voor de officiële ontvangers gebruikt wordt.

Echter dan ga ik nu uit van wat je hier schrijft een DM800. In je topictitel heb je het echter over een DM500HD. Dus er zal iets gecorrigeerd moeten worden ergens, is het nu een 800HD of een 500HD?

Want als het om een 500HD gaat dan klopt ook de info die ik zojuist verstrekte niet.

 
Volgens mij is het DM800 een typefout het is een Dreamer 500 HD.

En BT was het maar zo makkelijk dat je de tools van de Dreambox kunt gebruiken.

Er is nog geen DM500 HD clone die komt er wel aan trouwens.

De mensen die zo'n ding kopen zijn door de naam op het verkeerde been gezet het is een box met eigen software die verder niets met een DM500 HD te maken heeft een goedkope Chinese ontvanger die kan cardsharen.

Ook de bouw is anders de Dreamer heeft bijvoorbeeld aan de achterkant een gewone seriele com aansluiting de echte DM500 HD heeft daar een mini usb aansluiting.

Maar ik ben ook nog aan het Googlen geweest maar kom zat van die dingen tegen en ook de fabrikant maar nergens support te vinden.

Dus jammer maar links kan ik niet vinden misschien komt het nog of zoek ik verkeerd.:)

 
En BT was het maar zo makkelijk dat je de tools van de Dreambox kunt gebruiken.
Ja maar daarom schreef ik ook dat dit met de DM800 clones het geval was, maar dat mijn info niet zou kloppen als het om een DM500HD clone ofzo zou gaan.

Als er dus een type is wat jij zegt, een Dreamer 500 HD wat iets soortgelijks zou moeten voorstellen, dan gaat het verhaal dus niet op.

Maar ik begon te twijfelen omdat in zijn eigen tekst staat dat het om een DB800 clone ging, dus tja wat klopt dan, de topictitel of de tekst?

Ik neem aan dat jij gelijkt hebt en het dus om dat aparte Chinese toestel gaat en daar is mij helaas ook niets van bekend.

 
Ik denk dat hij, net wat aart zegt, het om een dreamer gaat.

Deze ontvanger wordt op marktpl.aangeboden voor 135 euro.

 
het is misschien iets te vroeg, de 1e AVsoft is van eind januari 2011.

ik heb er net nieuwe soft voor gevonden, deze is van 7 maart 2011.

editors (wel handig) voor settings zijn er nog niet.

wel een up/download webinterface die werkt, ik heb er slecht alleen een Fav lijst voor gezien, (onzin en niet handig).

beeld geluid en cardshare is goed te noemen, geen noemenswaardige hangers of wat ook.

er zit 2.14 in.

ook zapt ie tamelijk netjes,

Usb functie is summier maar werkt goed met de meest gangbare media content.

complete indruk: zeer fragile machientje.

geen geld, toch wel een van de betere low budget apparaatjes.

voor nieuwtjes houd ik me aanbevolen.

 
Tijgertje.... :)

het gaat hier om niet om een dreambox he!

het is een eigen software Dreamer 500HD.

om maar verwarring te voorkomen, hij stond beter in het andere lijntje,..

 
Bedankt, maar dat kwam omdat je DB800 clone schreef, dus wist ik niet welke van de twee het was want dat zijn toch twee verschillende toestellen.:)

Ik zal hem terug in het andere rijtje plaatsen.;)

 
Ik heb gisteren een editor gevonden weet alleen niet of ik hier een link mag plaatsen. Hij is niet fantastisch maar het is tenminste iets

Gr. Giel

 
Beste gielvandiek123, welkom op Satellite Fun.

Fijn dat je aangeeft een editor gevonden te hebben en ook fijn dat je voorzichtig bent met plaatsen van links. Het staat wel omschreven in de regels, maar soms is het met sites niet helemaal duidelijk of ze commercieel zijn of illegale content bevatten.

In dit geval mag je de link rustig plaatsen en wij zullen daar zeer coulant mee omgaan. Is hij in orde, laten we hem gewoon staan. Zou de site waarop hij zich bevindt niet wenselijk zijn, dan zullen we de editor downloaden en in onze eigen downloadsectie plaatsen en de link verwijderen.

 
Als er iemand een kanalenlijst maakt hou ik me aanbevolen

Gr. Giel

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je link!!

Het is voor onze gebruikers echter niet zo prettig met een wachtwoord en de vele reklame en het seconden wachten zoals je bij dat soort sites hebt.

Daar kun jij uiteraard niets aan doen.

Maar om het gemakkelijker te maken heb ik het bestand gedownload, het wachtwoord er uit gehaald en in onze eigen downloadsectie geplaatst. Op die manier is het voor iedereen een stuk prettiger.

Maar zoals gezegd, nogmaals bedankt voor de tip en de link!!(Y)

 
Ik gisteren ergens een nederlandse kanalenlijst gevonden.

Als ik er iemand een plezier mee kan doen laat het dan even weten.

Ik kan de link nergens meer vinden, maar hij staat nu nog op de HDD.

Heb zelf de dreamer net verkocht.

Groeten Giel

 
Als je zou willen dan kun je hem naar ons email adres sturen.

Hiervoor kun je op mijn naam (links) klikken en dan "stuur email naar BlackTiger" kiezen. Dan zie je mijn email adres. De lijst kan ik daarna in onze downloadsectie plaatsen zodat eventueel andere gebruikers er iets aan hebben.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan