Internal Cardreader Tv Vlaanderen Ipbox 910HD

S

snipko

Hoi,

Iemand enig idee hoe ik mijn originele smardcard van Tv Vlaanderen kan laten werken in de interne cardreader van mijn Ipbox 910HD?

Krijg hem echt niet aan de praat na al vele uurtjes zoeken :snif:

Image = AAF MME V2 Enigma 2

Groetjes,

Sven

 
Hoi Sven.

Kijk even of je in het menu van de AAF image een item hebt over (soft)cam en/of plugins.

Van daaruit kun je dan vermoedelijk wel OSCam installeren.

Hierna moet die nog ingesteld worden waarna je de kaart zult kunnen gebruiken.

O ja.

Je kunt ook nog even kijken of je paco's driver voor de kaartlezer er wel in hebt, want zonder die gaat het zeker niet lukken.

Het maakt ook uit in welke lezer je je kaart stopt (ik weet niet of de Cube Revo mini = 910 een enkele of 2 lezers heeft).

En natuurlijk dat die er op de juiste wijze inzit.

 
Bedankt voor de goede raad al Mas3

De Ipbox heeft 1 interne cardreader, veronderstel dat dit de sci0 is

Vie plugins kan ik oscam installeren en de paco drivers heb ik ook al geïnstalleerd maar nog steeds geen beeld :tong:

Heb jj soms de juiste config files voor de oscam?

Groetjes,

Sven

 
Heb je het ook al eens met CCcam geprobeerd? Nu weet ik niet hoe dat met de ipbox zit, maar op de Dreambox en de VU+Duo werkt die prima met de C+ en TVV kaarten, zonder dat je een config nodig hebt zelfs, of anders gewoon met de standaard config.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat CCcam niet zou werken op de ipbox aangezien deze ook met Enigma2 draait.

 
Nee dat werkt dus niet.

We hebben het over een ander processortype (ST tegenover IBM), waardoor software opnieuw gecompileerd zou moeten worden.

En de mensen achter CCcam zijn van "de tegenpartij", dus dat gaat never nooit niet gebeuren.

CCcam is er dus niet voor STlinux.

De smaken die hier beschikbaar zijn, zijn OSCam en MGcam.

 
Aha, oke, bedankt voor de info!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan