PowerSat PS5600 HD Hoe settings op laden ?

A

afenis

Hallo allemaal,

het is lang geleden dat ik nog op deze forum terecht kwam. Bij de laatste keer werd ik hier zeer goed geholpen maar nu heb ik weer een probleempje. Ik heb onlangs een PowerSat PS5600 HD gekocht. Ik kan nergens wat informatie vinden en de site kan ook niet vinden. Ik wil een setting lijst in laden maar weet niet hoe. Met de Dreambox is dat geen probleem. Ik beschik over een RS232 kabel. Weet er iemand wat ik moet doen ?

Alvast bedankt

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 22:05 uur ----------

Ben nog iets vergeten te zeggen. Het apparaat heeft ook internet aansluiting.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 10:41 uur ----------

Iemand een idee ?

 
Nee helaas niet anders had er wel iemand gereageerd.

Maar dat is ook het risico als je een onbekende ontvanger koopt. Het enige wat ik er van tegenkwam was een webshop in Duitsland die hem verkocht

En volgens mij was dat ook nog half Russisch.

 
Ook niet met kabel ? Want ik weet nog vroeger mijn de humax deden ze dat met via de computer.

 
Ik heb er ook op gezocht en ben er achter gekomen dat dat merk een aantal malen gebruikt word.

Het .com domein is van een bedrijf dat zonnepanelen maakt voor satellieten.

Andere domeinen zijn geregistreerd door bedrijven die daar een slaatje uit willen slaan en hebben er dus geen daadwerkelijke site op staan.

Je hebt een ontvanger weten te vinden die heel onbekend is.

En met het merk staat het er al niet veel beter voor, al zijn daar wel wat meer dingen over te vinden.

Wanneer het ding op je netwerk is aangesloten, kun je eens proberen of je achter het IP adres kunt komen en dan of je daar ook via FTP en/of telnet aan de slag kunt.

Het is ook goed te weten was voor OS er op het ding draait als je daar achter kunt komen.

Eventueel kun je de naam van de leverancier noemen waar je het ding vandaan hebt.

Naam is hier dus geen website, want dat is waarschijnlijk niet toegestaan volgens onze regels.

 
Laatst bewerkt:
Hallo,

bij de ip instellingen zie ik 192.168.2.1 en dat voer ik ook in in een ftp programma maar het lukt niet. Maar als ik telnet naar dit ip krijg ik een hoop tekst.

 
Doe eens een netwerk test dan krijg je juiste ip en daarmee proberen!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan