Rebox 9000 HD geluid weg op bepaalde zenders !?!?!

E

emilep

Geluid weg op ned1,2,3,RTL4,5,7. Rest wel geluid en beeld! Wie weet een oorzaak

Beste clubleden.

Mijn CD kaart geheractiveerd en nu opeens geen geluid op de zenders Ned 1, 2, 3 en RTL 4, 5 en 7. Wel beeld en alle andere zenders ook beeld en geluid (ook HD)

Nogmaals geheractiveerd maar zelfde resultaat. Terug naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw geinstalleerd, ook de nieuwste update 8.75: hetzelfde resultaat. (terugzetten geeft ook geen oplossing)

Wat me nu ook opvalt is dat ik alleen ontvangst heb via de Aston 'cam'kaart en niet meer als ik alleen de 'oranje' CD kaart ondersteboven in de onderste gleuf doe. Mogelijk dat dat er ook iets mee te maken heeft?!?

Iemand een idee wat nu nog de oorzaak kan zijn? Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?

(Werk overigens met een draaibare schotel, maar dat zal er niets mee te maken hebben verwacht ik).

Hoor graag,

Emile

Rebox 9000HD en hier verder zeer tevreden mee!

Fijne ontvanger.

 
Hoi emilep, welkom op het Satellite FUN Board !

Ik ken de rebox niet.

Maar kijk even of je niet toevallig en per ongeluk een digitale audio uitgang aan of uitgeschakeld hebt.

 
V.w.b. de werking van je Oranje kaart:

Terug naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw geinstalleerd, ook de nieuwste update 8.75: hetzelfde resultaat. (terugzetten geeft ook geen oplossing)
Terugzetten naar fabrieksinstellingen veroorzaakt tevens dat eventueel aanwezige emu's ook weg zijn en nieuw geinstalleerd dienen te worden.

Overigens is een betere naam voor zo'n Aston een CI Module om verwarringen te voorkomen.

Buiten de tip die Mas3 dus al gaf voor het geluid, is het verstandig na te gaan welke emu je eerst had. Misschien werkt CCcam of Oscam op die Rebox. Die moet je dan even opnieuw installeren, dan zou de oranje CD kaart ook weer gewoon moeten werken zoals je gewend was.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan