Weinig geluid Nokia 9303 S

N

nicole

Ik heb een tweede seca op de kop kunnen tikken voor de slaapkamer en ik heb ook mooi beeld maar om iets te kunnen horen moet ik het volume van de TV op max zetten. Iemand een idee of dit te verhelpen is?

Heb geen andere onderwerpen over dit kunnen vinden, mocht ik het overzien hebben aub de link en dan kan deze verwijderd worden.

Alvast bedankt.

 
Het zou kunnen dat een van de scartkabels er niet goed in zit, vaak wordt het advies gegeven deze aan beide kanten (dus zowel tv als ontvanger) nog eens goed aan te drukken.

 
De twee SCARTszijn niet gelijk aan elkaar.

De ene is voor de video recorder en ik moet me sterk vergissen als van die SCART het volume regelbaar is.

Dus kijk even of je 'm wel in de juiste aansluiting van je 9302 hebt.

Overigens hoop ik dat je er niet teveel voor hebt gegeven.

Deze ontvangers worden officieel niet meer ondersteund wat dus wil zeggen dat wanneer er iets mee is, je gewoon pech hebt.

 
Nee de scarts had ik al gechecked. Want als ik de eerste box erop aansluit dan is er niks aan de hand.

Ik dacht idd dat het aan de scartkabel lag maar dat is dus niet.

Nee hij lag bij mijn schoonouders op zolder :) Voor een paar tientjes heb je er al een op het net.

 
Hoi Nicole

Zet je geluid van je Nokia 9303s dmv de afstandbediening (van je Nokia dus) op ongeveer 75%

 
bedoel je gewoon met de up and down knop? Want je hebt het over 75% dus ik denk okay daar zit weer wat technisch achter:o

 
Met de afstandbediening die bij de ontvanger hoort (dat waren toen van alle SECA ontvangers dezelfde) zijn de links/rechts pijltjes voor het volume, en up/down voor kanaalkeuze.

 
Juist.

Dat bedoel ik.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 10:44 uur ----------

(wat MAS3 schreef)

 
Helaas niets. Er komt op de tv wel het geluidsicoontje met een pijltje ernaast maar ik kan duwen wat ik wil maar niks veranderd er. Zelfs niet de geluidsknoppen op de receiver zelf.

Tijd voor de emmer?

 
Ik ken zelf deze ontvanger niet, maar zit er misschien ook een optische geluidsuitgang op je ontvanger? In dat geval zou het kunnen zijn dat in een menu gekozen is voor deze geluidsuitgang ipv. de analoge.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan