ab ipbox 910hd

C

critter

hoi

heb een vraagje

weet iemand hoe je mgcamd opzet op een idbox 910

mvg

 
Hoi.

Je vraag is te kort door de bocht, en bovendien niet helemaal duidelijk (voor mij).

De IPbox910 (Cube Revo mini) kan van veel firmware varianten voorzien worden.

Daarom moet je bij dit soort vragen altijd even noemen welke firmware je er op hebt staan.

Want met de ene variant is iets simpeler te installeren en wellicht in te stellen als met de andere.

Je vraagt hoe je mgcamd opzet.

Ik lees dat dan, dat je dus de software er wel op hebt staan, maar dat je niet weet hoe je dat moet instellen.

Is dat juist ?

Of heb je het helemaal niet en wil je ook weten waar je het vandaan haalt, hoe het op de box moet komen en dan hoe je het instelt ?

 
hoi sorry

dit heb ik kunnen aflezen op de decoder

enigma: 2011-01-02

image experimental 2010-12-11

ja men vraag was zit dat al in die sw of niet en wat is goedesw voor cline in te zetten en hoe doe je dat

mvg

 
Ik zie nu dat de 900 de mini is en de 910HD is de cube revo 3000.

Je ziet iets over een enigma versie van dit jaar.

Enigma is niet wat er standaard door de fabrikant opgezet word en er dus later door iemand opgezet is.

Er zijn verschillende teams die enigma versies maken voor deze ontvangers, en daarom is het goed te weten welke versie er precies op staat.

Vaak kom je wel in een plugin menu wanneer je op de rode knop drukt maar geen idee of dat hier ook zo is.

Je kunt natuurlijk even kijken wat er gebeurt als je elke gekleurde knop eens probeert.

 
De voertaal is er Engels.

Wanneer dat een probleem is, kom je daar niet heel veel verder.

Zoals gezegd zijn er veel aanbieders van verschillende images.

Images en plugins (zoals emu's) zijn voldoende te vinden in de download pagina aldaar, net als handleidingen.

Wel allemaal in de Engelse taal dus.

 
hoi ben er nu indb6 v007 aan het inzetten

hopelijk is dat goede

 
het is gelukt heb er vodka ingezet en cccam en mgcam werkt heel goed nu iedereen bedankt voor de uitleg

grts critter

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan