Nieuwe zenderlijst mist kanalen

N

nicole

Ik heb opnieuw de zenderlijst geladen i.v.m. de verhuizingen van de zenders en nu heb ik alleen nog maar Ned1, 2, 3,sbs6, net5 en bvn.

Heb ook geprobeerd met de functie kanalen toevoegen maar niets.

Mijn receiver is gelijk aan de strong 8000 met seca 2 kaart.

Ik heb wel gelezen bij verhuismee over de instellingen zoals horizontaal enz maar waar kan ik dat vinden in mijn menu?

 
Ja die hoogbejaarde ontvangers worden vergeetachtig maar de aanhouder wint dus een paar keer proberen dit heb ik gevonden,

Volg onderstaande stappen om de Strong 8000, Nokia 9301S, Pioneer DBR-S110NL of de Echostar DSB-2000 gereed te maken voor ontvangst met de DUO LNB.

1. Druk op het knopje MENU van de afstandsbediening

2. Kies voor optie 5: Kanalen installeren

3. Kies nogmaals voor optie 5: Kanalen installeren

4. Klik op OK op de afstandsbediening

5. Kies vervolgens voor optie 1 (CanalDigitaal)

6. Klik op de afstandsbediening op het pijltje naar rechts (Schotel 2)

7. Klik op OK op de afstandsbediening

8. De satellietontvanger gaat nu de zenderlijst opnieuw inladen, dit duur circa 20 minuten

9. Na het inladen van de kanalenlijst, komt de satellietontvanger terug op Nederland 1

10. De Regionale Omroepen op ASTRA 3 vind u terug op voorkeuzes 70 - 79.

en dit is meer de jip en janneke versie ::

http://www.bombeeck.nl/view/553.pdf

Op de site staat het weer anders.

 
Ja hoogbejaard is ie wel :tong:

Ik heb dit al 2 keer gedaan maar niks. Hij loopt nu nog een rondje, kijken of er iets veranderd.

trouwens als ik moet kiezen krijg ik

canal digitaal

operator 1

operator 2

operator 3

Weet eigenlijk niet waarvoor die laatste 3 zijn.

 
Ik heb gisteren een andere receiver gekregen. Dezelfde eigenlijk die wat in een ander topic staat maar het geluid kapot is. Hij heeft geloof ik iets van 10 jaar nieuw in de doos gezeten. En alles doet het prima. Dus het ligt echt wel aan de receiver.

 
Dus het ligt echt wel aan de receiver.
Inderdaad, het komt niet vaak voor maar in dit geval wel. Fijn in elk geval dat je nu weer een werkende ontvanger hebt.

En uiteraard bedankt voor de terugkoppeling naar ons!(Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan