Dr.Z's recente activiteit

  • Dr.Z
    Dr.Z reageerde op het topic Chuck Norris (86) overleden
  • Dr.Z
    Dr.Z waardeerde Black Tiger's bericht in het topic Formule 1 2026 met Haha Haha
    IEKS neee... Foei Dr.Z ik heb FE gekeken en is soms ook leuk maar het lijkt meer op gamen qua geluid. Dat is echt het echte racen niet.
  • Dr.Z
    Dr.Z reageerde op het topic Vraag Hdd
    Sata controller misschien gaar?
  • Dr.Z
    Dr.Z reageerde op het topic Formule 1 2026
    Dat management van de accu's slaat in een autosport in elk geval helemaal nergens op. Gewoon racen, dat is pas autosport!
  • Dr.Z
    Dr.Z reageerde op het topic Formule 1 2026
    Of schaf formule 1 af en ga over op ongelimiteerde Formule-E auto's. Geen management, gewoon scheuren.
  • Dr.Z
    Dr.Z reageerde op het topic Formule 1 2026
    Mijn aandelen heb ik al een tijdje terug van de hand gedaan. Ik verwacht een behoorlijke daling vanwege wat bedrijfstegenvallers. Ik koop deze wel weer op 8 cent :D
  • Dr.Z
    Dr.Z waardeerde Black Tiger's bericht in het topic Formule 1 2026 met Haha Haha
    Hahaha ja jij denkt aan je aandelen. Maar een groot bedrijf wil nog niets zeggen. Aangezien de F1 weer gestart is zijn de aandelen weer gestegen, maar het is nog altijd slechts 13 eurocent per aandeel. Oke dat is meer dan de 8 cent wat het eerst...
  • Dr.Z
    Dr.Z reageerde op het topic Formule 1 2026
    Viaplay heeft denk ik niet veel last van die paar abbo's in Nederland. Dat is een gigantisch bedrijf wat veel meer aanbied dan alleen F1 en is in half europa operationeel. Zeker in scandinavie is het een hele grote speler. Bovendien nemen de...
Terug
Naar boven Naar onder