600pvr ftp disconnected gemini 4.5.0

A

altobelli

Ik wilde hedenmorgen mijn dreambox opstarten en toen waren al mijn boeketten weg, verwijderde items, misschien de stroom uitgevallen o.i.d.

Naar dcc gegaan of mijn netwerk oke was, ip adress is oke, maar er staat dreambox login failed, telnet connected, ftp disconnected, in mijn dreambox zelf stond bij addons, handmatige installatie ftp, die is ook weg.

Hoe kan ik dit herstellen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

bvd

altobelli

Als er echt een stroom uitval geweest is en hij heeft zich zodanig verslikt dat de boel weg is dus boeketten en instellingen dan zou dat inderdaad aan een stroomuitval kunnen liggen of aan iets anders.

Lijkt er inderdaad op dat de Dreambox zich verslikt heeft.

Kun je hem wel nog pingen? Zoja, dan zou ik hem opnieuw flashen met Flashwizard.

Althans dat kun je proberen.

Anders op de normale manier, knopje inhouden, ip uitlezen, in de browser ingeven en opnieuw flashen. Handleiding hoe dit te doen staat met afbeeldingen in onze handleidingen sectie.

Mijn ip adress van mijn dreambox is correct, telnet is connected, behalve de ftp, dus ik kan ook via dcc niets overzetten, er staat in dcc in het linkerrijtje niets.

Kan ik de box ook alleen flashen of helpt dat niet, dus opnieuw gemini erin zetten

altobelli

----- Added 28/11/2008 at 05:46:20 -----

De box opnieuw geflasht, alles doet het weer.

Bedankt.

altobelli

Laatst bewerkt:
Misschien lukt het met File Zilla Client.

Die gebruik ik ipv dcc.

Elke ftp client zou gewoon verbinding met de Dream moeten kunnen maken of dat nu Total Commander, DCC, FlashFXP, File Zilla Client of een andere is.

Als de ene niet werkt, zal een andere ook niet werken. Maar toch bedankt voor het meedenken.

In dit geval werkte de ftp server gewoon niet meer omdat de flash leeg was, dan mag je nog geluk hebben dat e.e.a. nog via ip adres te bereiken is met bijv. telnet.

Staat er een firewall aan ? Zo ja, deze even uitzetten.

Boets.

Ik heb eerst een factoryreset gedaan, gaf geen resultaat, ik heb daarna de gemini 4.50 opnieuw geflasht en alles doet het weer.

Ik ben blij dat het opgelost is, we kunnen weer kijken.

In ieder geval bedankt voor jullie support.

vr.gr.

Altobelli

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan