800 se

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Ik heb hier echt een originele 800 se daar wil ik nieuwe software inzetten gaat allemaal prima loader 84 zit erin het is geen 2e dus de 88 hoeft er niet wat ik ook probeer blijf de melding houden no ca found ...
Dreamup geprobeerd en via webbrouwser verschillende softwares waaronder openpli oozon en blackhole help moet de ze naar de kliko?????
 
pikkie ik heb dit hier ook gehad, maar ik weet niet precies meer hoe ik dit opgelost heb, ben helaas te weinig bezig met de hobby. ;)

Maar zoek hier eens op "no ca found' er is zat over geschreven...

Maar hij is nog te redden!!!!


[ame=http://www.youtube.com/watch?v=-GHfK9IIHtI]Dreambox NCF Repair Tool SIM2 EDition v2.1 ....Dm800HD clone no ca found error - YouTube[/ame]
 
hoe weet je zeker dat het een originele dm800 se is?

Zie je in het scherm van de 800 bij opstarten "dream" in kleur???

of start ie op met sim210?

Een andere optie is te kijken welke sim er in de box zit (open maken en onder de HDD bracket zit de sim)

Indien het laatste een clone dus waarin men een originele firmware heeft geprobeerd te installeren en dan help je de de bootloader om zeep. met NO ca error found als melding

Dan kun je hem repareren met de juiste bootloader fix programm zoals Freggel aangeeft zie maar naar de header van het programm (SIM2)

Als het een originele bak is dan weet ik niet of dat tooltje daarvoor geschikt is .

dan moeten we op zoek naar een bootloader fix met een originele bootloader


Mocht je hem alsnog in de kliko gooien doe dat dan in een doos naar mijn adres dan gooi ik hem wel inde klikko hiero
 
mooi freggel maar dit is voor een clone ik heb een originele.
 
Open gemaakt is origineel dream in kleuren hij heeft gewerkt met heel slecht beeld om de haverklap uitvallen ik denk dat er nog meer stuk is als het me eind van de week nog niet gelukt is gaat tie in kliko bak of post lol.
 
idd als in het scherm dream in kleur verschijnt is tie origineel, (of er zit een a8p sim in en dan is het toch een clone , zo is mijn configuratie clone 800hd se met een a8p en een mooi opstartscherm met dream in kleur

heb je die van iemand geerfd? ?

Of er is een verkeerde image ingezet van een clone of de tuner is naar zijn grootje.

heb je al geprobeerde de originele dream bootloader ssl84 er opnieuw in te zetten??
 
pikkie;232314 zei:
Open gemaakt is origineel dream in kleuren hij heeft gewerkt met heel slecht beeld om de haverklap uitvallen ik denk dat er nog meer stuk is als het me eind van de week nog niet gelukt is gaat tie in kliko bak of post lol.

Probeer de bootloader eens opnieuw te installeren volgens is de nieuwste 84D
 
Pik als je er niet uitkomt, gooi hem dan niet in de kliko! Stuur dat ding ff naar mij toe, dan gaan we er ff voor zitten. ;)

Doet hij het niet meer dan gaat hij hier in de kliko, en anders komt hij retour afzender.
 
hehe freggel das niet eerlijk ik was eerst om hem in de kliko te gooien,

podjandopie. :vuist:

Nog even en ik log niet meer in ;-)

dan zoek ik wel een ander forum voor: :tieten:

:girl:
 
Heren ouwe pik is eruit bijna blijkt een estar chip te hebben dus clone grrrrr aan de praat gekregen nu heb ik nog een punt als ik beeld en geluid heb dat heb ik wegvallen blokvorming net of je schotel niet goed staat beeld, start de box op zonder geluid heb ik perfect beeld heb blackhole geprobeert en openpli 4.0 allebei van estar.
 
Nee gewoon normaal de ene keer heb ik beeld en geluid en de storing als de box zonder geluid opstart heb ik perfect beeld gek he rare dingen die dreams ...
 
andere hdmi kabel geprobeerd?

en effe klooien in de A/V settingen
 
Prachtig beeld maar geen geluid wat ik ook doe lol
 
Op de3 sd kanalen perfekt geluid op de hd niet staat er ergen in de var een regel verkeerd ik zou het niet weten sd geluid perfekt op de had alleen beeld schiet mij maar in een biertje.
 
Setting lijst verouderd ?
Optische uitgang al geprobeerd mss zit het geluid daarin verborgen
 
Alles gedaan kan het niet vinden pli proberen om te converteren lukt ook niet met estar converter pffffff geef mij maar een xp
 
Nee gaat niet goed maar dat is wat anders, ik ben nog ff stoeien geweest op de vrije HD zenders perfekt geluid en beeld op de betaal zenders geluid en blokbeeld en bij geen geluid perfekt beeld ......maar vriend matrix hij gaat nog niet in de kliko..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan