a4k amiko combo

sateliet1

New Member
Lid sinds
24 apr 2012
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
60
heb een amiko a4k combo
het volgende ik rijg er geen cccam in weet iemand hoe ik dat moet doen
alvast bedankt
 
Die gaat er ook niet in… Amiko 4K is een armhf box dus dat wordt OScam… CCcam 2.3.1, 2.3.2 leest geen M7 kaarten. CCcam 2.3.8 en 2.3.9 (soms) wel..
Die CCcam ‘noodzakelijkheid’ heeft hopelijk niets te maken met een c-lijntje i.c.m. WAN sharing??
 
Die gaat er ook niet in… Amiko 4K is een armhf box dus dat wordt OScam… CCcam 2.3.1, 2.3.2 leest geen M7 kaarten. CCcam 2.3.8 en 2.3.9 (soms) wel..
Die CCcam ‘noodzakelijkheid’ heeft hopelijk niets te maken met een c-lijntje i.c.m. WAN sharing??
nee dat heeft er niks mee te maken
ben er me bezig geweest en het lukt me niet
 
Welke CCcam wil je installeren? Is dat trouwens geen Android box?
 
Je moet er OScam in zetten.. CCcam draait er niet op….
 
Oscam is lang niet meer zo moeilijk en we kunnen er makkelijk uitleg aan geven als het interne cardsharing betreft.... of zo uit ziet in elk geval zodat het legaal blijft.
Persoonlijk vind ik ook dat Oscam stabieler draait dan CCcam.
 
welk image?
 
heb de oscam op usb gezet maar wil niet instaleren op mijn a4k amiko
of heb ik daar een progamma voor nodig
alvast bedankt
 
Gewoon download vanuit de Enigma2 image die je op de Amiko hebt gezet…
 
dat staat er ook nog niet in de enigma2 image
 
Waar heb je OScam dan voor nodig? Zonder ondersteunend image heb je er niets aan. Of wil je hem puur in Androïd laten draaien?
 
heb wel een oscam maar onder android wat is dan beter heb android maar gedouwloud
 
Je zal eerst duidelijk moeten maken wat je precies wil en wat je verwacht.. Wil je onder Android TV kijken (via een Android App) of via een Enigma2 image? Onder Android moet je een .apk laden (maar dan moet je nog steeds een werkende DVBapi voor Andoid moeten hebben)…
 
kijk nu onder android maar is enigma beter want dat weet ik niet hoe dat moet
maar vindt het best leuk om dat allemaal te leren een hobby van mij
heb vroeger veel gedaan meschien weet je wel van de karten die je moest op waderen
dus wil dit ook wel leren hoe dat in elkasar zit
alvast bedankt
 
Kaarten die je moet opwaarderen kan tegenwoordig niet meer. Mag trouwens ook niet besproken worden hier, dat is illegaal. Maar zoals gezegd, dat was iets van vroeger en kan niet meer.

Als je satelliet wilt kijken kun je beter via Enigma kijken denk ik.
 
Je moet er OScam in zetten.. CCcam draait er niet op….

ik heb jaren CCcam gehad , toen moest ik overstappen naar OScam, wat een drama.
maar het steld nu niks meer voor.
 
Het is gewoon een kwestie van gewenning. Als je de cretologie eigen hebt gemaakt is het eenvoudig….
 
wat is beter enigma of via android
wil er best wel de enigma erin zetten
maar hoe als je het weet is alles makkelijk toch
maar iedereen alvast bedankt voor de reactie
 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan