Acculader Wii.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vandaag begonnen met die spelcomputer, en er is al meteen een eerste vraag:

Die accu die in die controller zit, is die apart op te laden met een losse lader?
Of moet dat echt via dat laadstation wat erbij zit?

Want na een uurtje of 3 spelen is bij mij de accu ver leeg, en je wil toch doorgaan lijkt mij.

Ik ga zelf natuurlijk even zoeken op internet, maar mocht er mij iemand voor zijn, antwoorden mag. ;)
 
Jouw type moet echt via dat laadstation wat erbij zit. Ik heb hier ook nog andere accu's, maar het ladersetje is echt zo'n goedkoop dingetje, jij hebt kwalitatief materiaal. En bij die van mij moeten ook de accu's in de controllers zitten om geladen te kunnen worden.:(

Dat doet er echter niets aan af dat je ze wel na een uurtje of 3 spelen wel laden moet.
Standaard zitten er niet eens accu's bij een wii maar gewone batterijen.

Er zijn wel setjes te krijgen waarbij je niet de controller nodig hebt tijdens het opladen. Deze zijn nog niet zo gek lang uit.

Zelf heb ik me een aantal gewone oplaadbare batterijen gehaald, van dat type wat je ook in een digitaal fototoestel stopt. Dus van 2300 mAh maar hoger is beter.
Dan een mooie lader, op nog geen 2 uur zijn die dingen vol.
En als je er hebt met van die hoge mAh waarde, dan kun je er echt uren mee spelen.

Wil je echt "ruig" doen, kun je 8 batterijen nemen, 4 voor te spelen en ondertussen 4 in de lader zodat je kunt switchen.:)
 
Ik heb intussen al gezien dat er laadstations zijn voor 2 controllers, ik denk dat ik er die maar eens bij ga nemen.
 
Ja dat is waar ik over sprak, maar dan moeten de controllers er ook in staan. Net zoals je nu hebt voor eentje dan.

Er bestaan echter ook laadstations voor 2 accu's, da's fijner, want dan kun je dus met de controllers door blijven spelen terwijl de accu's aan het laden zijn. Ga daar maar eens naar op zoek.

Wil je toch perse van zo'n laadstation voor 2 controllers dan kun je voor nog geen 19 euro klaar zijn, maar echt kwalitatief zijn die dingen niet.
 
Tiger, ik zal wel eens gaan kijken bij bigdennis, die heeft veel van dat spul.

Maar nu tijdens het proberen van alle spellen die erbij zitten, stuit ik volgens mij op nog iets: die dingen zijn gemaakt voor rechtshandige mensen volgens mij?

Eens zien of dit bij de opties van een spel zit, want freggel hier is linkshandig, dus dat is even wennen. ;)
 
Nee links gaat ook, instellen in setup (daar waar je calibreert (uit het hoofd))
 
We zullen eens kijken, bedankt voor de tip alvast...
 
Correct. Zou ook al raar zijn als ze consoles zouden ontwerpen alleen voor rechtshandige mensen.:biggrin:
 
Nou ik ben aan het zoeken geweest, maar dit krijg ik dus nergens gevonden...

Maar afijn, het is even wennen, en het komt allemaal goed, ben met tafeltennis iig al olympisch kampioen, dus dat zit wel goed.

Intussen zijn er al wat dingen bijgekocht, zoals een controller, een draadloze nunchuck, en een traditionele controller.

Vrouwtje heeft voor de sinterklaas ook al een leuke fitness-set gezien, dus die gaan we er ook aan krijgen.

Al met al leuk speelgoed, de pc staat al spellen binnen te slurpen, dus we kunnen nog even door. :biggrin:
 
Nou ik ben aan het zoeken geweest, maar dit krijg ik dus nergens gevonden...
Ligt er een beetje aan waar je zoekt, in dit geval staat het niet in de console zelf maar bij de (meeste) games aangegeven.
Zo kun je bij Wii sport voor je eigen poppetje aangeven of je links of rechtshandig bent.
Je kunt zelfs kiezen om bijv. met tennis met links te spelen en met bowlen met rechts ofzo.
 
trouwen bij de lidl heb ik van de week 2 setjes 2500 mH penlite gekocht voor 3.50 euro per setje
en die zijn echt prima.
gr blokker
 
Bofkont, ik heb er ook gezien maar bij onze Lidl hier lagen alleen setjes van 750 mH.:(
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan