Advies nieuwe router

satshow

Sr. Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
385
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
55
Ik wil gaan kijken naar een nieuwe router, heb nu een linksys WRT54G

Nu wil ik gaan kijken naar een andere router die ook de hogere snelheden aan kan.

Ik heb op het moment UPC als provider maar wil misschien binnenkort overgaan op glasvezel.

Er zijn zoveel verschillende routers op de markt dat het moeilijk een keuze te maken is.

Kan iemand een goede suggestie geven waar ik de komende jaren mee vooruit kan en dus ook met ipv6 overweg kan bv.

 
Ik had ook een Linksys WT54G en heb die vervangen door een Linksys E4200. Ook in verband met de hoge snelheid, die ik bij Ziggo heb. De E4200 kreeg enige tijd terug een uitstekende recensie in PCM Magazine. De schermen van de setup zijn vrijwel gelijk aan die van de WT54G. Dat maakt het ook eenvoudig. Ik Gebruik de E4200 nu een jaar en ben er zeer tevreden over.

 
Linksys is sowiezo een goed merk alhoewel ze ook soms iets minder zijn.

Maar ik zou ook gaan voor de Linksys die Cluyveduycker noemt of anders eens kijken naar de snellere Netgear modellen, die schijnen ook best goed te zijn.

Als je wilt overgaan op glasvezel kun je misschien beter even wachten, ze leveren daar een modem bij en dat zou wel eens een modem/router kunnen zijn. In dat geval zou je niets nieuws hoeven kopen.

 
Dat is ook wel handig om te weten. Ik ga eens kijken naar de suggestie eerder genoemd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan