Afstandsbediening

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Als ik bij viaplay een keuze heb gemaakt is er geen weg terug.
Ik moet dan eerst een tijdje naar een andere app kijken of de tv van het net halen.
Hoe doen jullie dat.
 
Viaplay NL krijgt de wind van voren.. Slecht beeld, inconsistente kwaliteit en een ronduit belabberde App. Zeer slecht…
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen verkeerde dingen zie.
Maar ik mis Olaf Mol wel.

Maar na dat ik wat gekozen heb kan ik met mij ab niks meer.
 
Qua beeld geen probleem.
Maar dat gezever in de studio en dat vlakke commentaar tijdens de race zonder ook maar 1 seconde adempauze.
En totaal geen belevenis , commentaar zeer vlak
5 voor 16u aanzetten voor de poleposition
2 minuten voor 3 aanzetten voor de race.

F1TV is voorzien van engels commentaar volgens mij van SKY F1 UK.
F1TV wordt in juni voorzien van NL commentaar
 
Laatst bewerkt:
Herstel viaplay op tv stottttreerrt kijk nu via satelliet naar ORF1HD en neem het Duits voor lief.

Sky F1 uk onderbreekt met reclames
 
F1TV is voorzien van engels commentaar volgens mij van SKY F1 UK.
F1TV wordt in juni voorzien van NL commentaar

Niet alleen sky uk f1, ook eigen engels commentaar
NL commentaar wordt commentaar van viaplay ( daar zit ik niet op te wachten )
link
Sky F1 uk onderbreekt met reclames
Niet tijdens de race, wel in FP1,2 en 3.

Heb nu sinds de start van het seizoen F`1TV en ben zeer tevreden:applaus:
 
Laatst bewerkt:
Nou ben er maar blij mee met F1TV pro. Het nederlands commentaar van viaplay is tenenkrommend. Gelukkig blijven andere talen beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Helaas heeft F1TVpro ook niet gekozen voor Olav Mol maar ja, wie weet doen die wat ze daar aangenomen het beter dan bij Viaplay want dat is inderdaad niet om aan te horen.
 
@BT F1TV pro maakt gebruik van HET viaplay team ze hebben dus niemand aangenomen.
 
ze hebben dus niemand aangenomen.
Oh sjips ja, ik heb het verkeerd gelezen. Vraag me dan wel af hoe ze dat willen doen. Want als ik naar het commentaar van Olav via die app luisterde en naar Viaplay aan het kijken was tegelijk, dan had ik toch het idee dat die hele andere beelden uitzonden.
Of het moet zijn omdat ik via IPTV kijk, die lopen 1 minuut achter.
 
Helaas heeft F1TVpro ook niet gekozen voor Olav Mol maar ja, wie weet doen die wat ze daar aangenomen het beter dan bij Viaplay want dat is inderdaad niet om aan te horen.
Is "contractueel" niet anders op te lossen, zendgerechtenden mogelijk alleen live-commentaar uitzenden/gebruiken welke ook gecontracteerd zijn door F1(FIA) maw Mol en consorten zul je nooit weer live horen vanaf het circuit tenzij ze een contract krijgen bij 1 van de zendgerechtenden.
 
Is "contractueel" niet anders op te lossen,
Dat begrijp ik niet. F1TVPro is toch gecontracteerd door de F1/FIA? Volgens mij hadden ze gewoon vrijheid van keuze wie aan te nemen voor NL commentaar. Voorheen werd ook geschreven dat nog niet bekend was wie ze er voor zouden gaan aannemen.
Anyway, ziet er inderdaad naar uit dat we deze hier niet meer snel terug horen. :(
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan