ahum, Didem probleempje

bert50

Addicted Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
1.440
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo.

HELP HELP HELP, heb ik nodig.

Heb een proger gekocht, Infinity USB Phoenix.

Deze zou de Didem moeten programeren. Nu zegt de gebruiks aanwijziging dat ik de zaak in de Phoenix mode moet zetten, heb ik gedaan.
Daarna de file gestart DiDemLoader 1.01, deze geeft een ATR terug.

[Reader/Port: COM1]
ATR: 3B 24 00 30 42 30 30
[;$.0B00]

Lijkt goed.
Heb ook nog een aantal files:
383c.ddc
383cz.ddc
384c.ddc
384cz.ddc
conax.ddc

maar hoe moet ik nu verder ??????????
mag natuurlijk ook in een PM.
Maar liver via MSN, nl06118@Hotmail.com, hunnen we rechtreeks praten en zelfs meekijken.

Hopelijk krijg ik snel antwoord,

Bert
 
Hallo allemaal.

Ik had inderdaat een probleem met een DiDem kaart, maar via een antwoord op een ander board heb ik het opgelost.

Mijn probleem was dat ik via ATR geen goede waarde terug kreeg.
Heb toen op 3,58 MHz een restore gedaan en daarna de ATR weer op gevraagd, en dan krijg je dit:

[Reader/Port: COM1]
Restoring DIDEM OS.. RET 9001
FINISHED OK.
[Reader/Port: COM1]
ATR: 3B 97 18 11 81 44 49 44 45 4D 01 06 59
[;....DIDEM..Y]

Bertje dus een beetje happy, kaart is geen dure ijskrabber geworden.

Toen most ik er nog een file opzetten en die had ik 5 dus keuze zat.

Dus boere verstand gebruiken, is voor mij niet moeilijk, ben een brabander.

Ahum, waarom staat er bij die Conax file geen C bij, bij de andere files wel is dat soms voor Cablemodem, ja dus.
Conax er op en het is weer helder op de premmetjes.

Ikke heb weer geleerd, "dus een oud paard kan je geen nieuwe kunstjes leren", die vind hij zelf wel.

Bertje, ga de groene knop effe testen.
 
Maar vermeld er even bij welk board @Bert ( als er keys staan geen directe link)

Of was het dat board wat ik je aanraade via msn?



Draadje trouwens verplaatst, hoorde niet thuis in de helpdesk, dit is voor hulp aan huis!
 
Ja Freggel het was het board wat jij mij melde.

http://www.irsecaboard.host.boxcracker.to

Goed bord, is Duits maar men kan er ook met Engles op.

Uitbreiding voor diegene die nog geen lid zijn van dit bord.

Groetjes Bert
 
Hallo het is weer zover.

Prem is weer zwart, zal nie aan het weer liggen.

Moet dus mijn DiDem weer updaten, maar daar zal ik geen problemen mee hebben als ik de files heb.

Groetjes, Bert
 
Het blijkt dat het aan de files ligt, Daytona draaid alweer dus de Cerebro en Didem is eeen kwestie van tijd.

Groetjes Bert
 
Het gerucht gaat dat cerebro geen support meer aan hun kaart geeft...

Ik hoop dat het niet waar is...

GR Fred.
 
Dat gerucht kan wel eens kloppen aangezien ik vernomen heb dat degene die voor de updates van de Cerebro kaart zorgde nu naar het Daytona team is gegaan.

Naar verluid zou de tweede man die dit kan bij Cerebro zich momenteel in het ziekenhuis bevinden volgens de geruchten.

Geen idee hoe dat verder met Didem zit want die waren verleden keer sneller dan Cerebro. Valt me dus een beetje tegen dat die nog geen update hebben en het is afwachten of die komt.
Leuk die kaartenmaffia.:biggrin:
 
Ja, heel vervelend maar tot op dit moment heb ik ook nog geen files voor de Didem kaart gevonden.

Ik hoop dat ze snel komen, nu weet ik hoe ik die dingen op het kaartje kan kriijgen.

Groetjes Bert
 
Was weer een storm in een glas water, op de meest gangbare sites is het weer te vinden.
 
Was geen storm in een gles water.

Didem was laat, nu net geuodate en alles weer helder.

Ook die rare kanalen onder de groene knop.

Hust filetjes

Groetjes Bert
 
als je didem of cerebro update probeer dan eens de 384dz file deze opende bij de vorige versie ook de kabeldeutschland kanalen op 23,5e je hebt dant caid 1722 in plaats van 1702 :)

mazzels
fred
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan