Ai

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
aiaiaiaiaiaiaiaiaiai

 
Op je duim geslagen? :stupid:

 
Bedankt jongens!

Ik las de posting van Luca en de reactie van Freggel1

Ik had net echter een slok bier genomen (Leffe Dubbel) en ik proestte het uit van het lachen... jawel, over mijn toetsenbord!

Groetjes,

Bones

 
jawel, over mijn toetsenbord!
Groetjes,

Bones

Aiaiaiaiaiaiaiai, en dat zou nou net de bedoeling geweest zijn @Bones, Luca lol, en jij opzoek naar een nieuw toetsenbord. :biggrin::biggrin::biggrin:

Keb er nog zat liggen... ;)

Zet nou eerst die Leffe aan de kant ( Westmalle vindt ik trouwens véél beter smaken :bier: )

 
Een vooruitziende blik geweest dan van Luca.:biggrin::biggrin:

 
Keb er nog zat liggen... ;)

Oh, heb je dan misschien 'n Trust easy scroll over?

De mijne werkt nog wel prima maar ik kan de a niet meer zien en er beginnen ook al 'n paar andere letters te verdwijnen en blind typen heb ik nog nooit gekund.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aiaiaiaiaiaiaiai, en dat zou nou net de bedoeling geweest zijn @Bones, Luca lol, en jij opzoek naar een nieuw toetsenbord. :biggrin::biggrin::biggrin:
Keb er nog zat liggen... ;)

Zet nou eerst die Leffe aan de kant ( Westmalle vindt ik trouwens véél beter smaken :bier: )
Hoi freggel1

Ik heb mn toetsenbord gewoon schoon kunnen maken met een natte lap, man wat moest ik lachen!

Westmalle vind ik ook lekker hoor; ik heb ook één keer een WestVleteren gedronken (bij mijn oom), en die vertelde mij dat het heel zeldzaam is;

wat ik ook heel lekker vind is Rochefort dix (blauwe kroonkurk), dan zou je denken -als je het woord dix in ogenschouw neemt- dat het 10% is, maar volgens mij is ie wel een beetje zwaarder.

Lang leve de Belgen!

Groetjes,

Bones

 
Awel bij mij is mijn duim verstuikt door het smsen en dat deed zo'n pijn , daarom die aiaiaiaiaia :biggrin: ondertussen was ik met mijn linker die aiaiaiaiai aan het typen

ben ook geen 3x7 meer

 
Beterschap Luca!:)

Groetjes,

Bones

 
Hahahaha LoL... kan iedereen gebeuren Luca... Belgen het eerst.:biggrin::biggrin::biggrin:

Maar toch beterschap gewenst.;)

en die vertelde mij dat het heel zeldzaam is
Duh... toendertijd misschien. Nu zijn ze gewoon standaard bij de Appie Heij en de Jumbo verkrijgbaar hoor... 1,95 per flesje dacht ik voor de Westmalle dubbel. Af en soms drink ik dat vocht wel eens. Voorzien van Grenadine natuurlijk anders is het niet zoet genoeg.:tong:

 
Nou dan ga ik zaterdag gelijk een flesje WestVleteren bij Appie halen om eens te proberen.

Is natuurlijk niet voor niets tot beste gekozen in 2005.

 
Mijn oom moest echt naar WestVleteren rijden om daar een paar biertjes te bemachtigen.

Maar ik snap de spraakverwarring best, WestMalle kan je inderdaad kopen voor een paar centen in AH, Maar WestVleteren niet.

Groetjes,

Bones

 
Echt, beste in 2005? Dat wist ik niet eens. Ik heb het pas leren drinken tijdens de BoetsBBQ 2 jaar terug en sindsdien ben ik verslaafd.... wel met grenadine uiteraard!:+

 
Goeiemorgen.

Jij hebt het over WestMalle, Bones over WestVleteren.

Dat is dus niet hetzelfde.

WestVleteren was dus in 2005 de beste.

Ik heb zelf gezien hoe die WestMalle zo ongeveer onder dwang bij jou naar binnengewerkt werd.

Want er was maar 1 biersoort die de moeite waard was, en niemand die jou kon overtuigen van een ander biertje...

 
wat ik ook heel lekker vind is Rochefort dix (blauwe kroonkurk), dan zou je denken -als je het woord dix in ogenschouw neemt- dat het 10% is, maar volgens mij is ie wel een beetje zwaarder.

Lang leve de Belgen!

Groetjes,

Bones
Die Rochefort is inderdaad smerig lekker en stevig, wel tot 12%, twee flesjes

en je lijkt bij windkracht tien op een zeilboot te staan zwalken.

Jammer dat het vaak zo moeilijk te koop is.

Multibier

 
@Mas3: Klopt, ik had dat bij Bones niet gezien, wel bij jou en dacht dus dat je de naam vergrappigde ofzo... ik zal wel weer te moe zijn geweest, gebeurt vaker.:)

Want er was maar 1 biersoort die de moeite waard was, en niemand die jou kon overtuigen van een ander biertje...
Je dat klopt, het kostte enige dwang. Er bestond voor mij alleen Kasteelbier. Hmmz... dat brengt me op ideeën... misschien moet ik dat eens met Grenadine gaan proberen.:biggrin:

 
Bier verneuken met grenadine : bah pollens

 
Zeg, nu niet gaan mauwen he... dat is namelijk een Belgische uitvinding. De allereerste keer dat ik hoorde dat er Grenadine in bier moest was op een trouwfeest van Belgen.:biggrin:

 
Ik drink ook graag Babar-bier (is met honing bereid), hoeft geen grenadine in want is al zoet van zichzelf.

Het lekkerste is om m ijskoud te drinken.

Groetjes,

Bones

 
Babar-bier? Met honing? Hmmz.. klinkt interessant. Of het zoet genoeg is voor mij wens ik dan wel zelf te bepalen, waar is het verkrijgbaar? :biggrin:

Wat ondergetekende zoet genoeg vind is bijvoorbeeld het Belgische Piedboeuf donker bier. In mijn jongere jaren werd dat door mij eenvoudiger betiteld als Pietboef bier.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan