Android smart tv Appstick.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik ben benieuwd of dit leuk speelgoed is, het is iig niet zo duur en je tovert een tv met usb aansluiting om naar een smarttv.

een filmpje van de consumentenbond.
 
Thx Freggel!

Reuze interessant.

 
Ja ik heb die dingen al eens gezien, wist niet goed wat ik ermee aan moest op een TV.

Je kunt ze relatief goedkoop krijgen.

Het is leuk maar staat nog in de kinderschoenen alhoewel het al best goed werkt.

Voor mensen die willen internetten etc. op TV kan het wel leuk zijn, ik ben wat ouderwets en blijf dat persoonlijk liever op de pc doen.:)

 
Ik kom er net achter dat ik er niks aan ga hebben, mijn tv heeft blijkbaar geen usb-aansluiting.

Jammer het leek me een leuk ding om eens mee te spelen.

 
Je hoeft echt geen tv met usb te hebben wel moeten er hdmi aansluitingen op zitten twee lijkt me minimaal anders moet je voor tv kijken en via het web steeds wisselen maar je hebt zoveel verschillende sticks zie Tweakers of hier staat een leuk plaatje hoe je hem kunt aansluiten usb is dan te gebruiken voor een muis en toetsenbord bijvoorbeeld al kan dat ook draadloos.

Hier was vorige week een aanbieding van Saturn een led ful hd tv met drie hdmi aansluitingen voor €279 zo'n stick er aan met een draadloos toetsenbord en je hebt een smart tv voor weinig.

Apps haal je uit de market precies zo als met een telefoon.

 
Ah ok Aart dat had ik nog niet gezien dat het met hdmi ook kon.

Maar ik zit ook een beetje te kijken naar die andere dingen, de zgn apple-tv, en zeker wat je er mee kunt na een jailbreak.

Het punt is dat er hier op korte termijn een netwerkje moet gaan draaien om alle tv's optimaal optimaal te gaan gebruiken.

Wellicht is er iets mogelijk met de AC Ryan die ik hier heb staan want daar zitten wel al die aansluitingen op, en het aanschaffen van een andere decoder een DM8000 ofzo, want daar zijn de mogelijkheden ook erg uitgebreid mee, zowel met sat als kabel.

TV kijken wordt steeds mooier en uitgebreider, maar als je niet oppast ook steeds duurder. ;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
mijn tv heeft blijkbaar geen usb-aansluiting
Huh? Had jij niet net een nieuwe SmartTV? Heeft die geen USB dan?

Ik ben me aan 't bedenken over de Samsung UE37ES6100 LED SmartTV 3D of de 40" uitvoering als die in de kast pas.

Voor de prijs hoef ik het niet te laten, die zonder Smart kosten zowat even veel.

AC-Ryan zit hier gewoon met de hdmi aansluiting op de TV, ik zou niet weten wat je met een netwerk nog meer of beter kunt doen tussen tv's onderling.

 
Die Smart-tv komt er deze zomer pas BT als de jongste 13 wordt, de tv die ik zelf heb is een "gewone" lcd, een Panasonic Viéra en daar zit helaas geen usb op, en de 2 Hdmi aansluitingen zijn al in gebruik.

Ik heb nog gewoon even geduld en ga er lekker voor ( proberen ) te sparen.

 
Ah mijn Samsung LCD die nu nog hier staat heeft ook nog een hdmi aan de zijkant.

Maar als je hdmi aansluitingen te kort komt.... daar bestaan een soortement van hubjes voor, hier ligt ook zo'n ding achter de TV.

 
Maar werken die hubjes ook naar behoren, want ik heb wel eens van die dingen gehad voor scart, maar die gaven niks dan slecht beeld.

 
Ja dat hubje wat ik heb werkt uitstekend maar er zijn hubjes in alle soorten en maten bijvoorbeeld voor twee, drie en vier en nog meer aansluitingen en als je niet wilt lopen naar de TV met afstandsbediening en in alle prijzen van een paar euro tot een veertig euro.

Hier heb ik een eenvoudige met twee aansluitingen handgeschakeld dus ik moet naar de tv op het knopje drukken begint het andere ledje te branden en schakelt hij over.

 
Yep, die van mij werkt ook uitstekend, zit zelfs een afstandsbediening bij maar die gebruik ik niet. Die van mij is er eentje met 3 aansluitingen waarvan er 2 aangesloten zijn. Schijnbaar geeft ie zelf het apparaat wat aan staat door, want ik hoef nooit te schakelen. Dat zou wel moeten als de apparaten tegelijk aan stonden.

Ik heb er de Xbox en de ACRyan op zitten en die gebruiken we toch niet tegelijk.

Net als Aart zegt hoeven ze niet duur te zijn, die van mij kostte iets van 20 euro meen ik.

Met scart dingens had ik ook wat minder goede ervaringen toendertijd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan